کد خبر : 1802648 | 16 دی 1400 ساعت 15:45 | 339.4K بازدید | 207 دیدگاه

ناراضی و خسته از فشارها

پشیمانی مسی؛ پایان کار احتمالی فوق ستاره در پاریس

لیونل مسی قصد دارد به قرارداد دو ساله اش با پی اس جی در پایان همین فصل پایان دهد و تنها "یک اتفاق" می تواند او را از این اقدام منصرف کند.

پشیمانی مسی؛ پایان کار احتمالی فوق ستاره در پاریس

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی شش ماه توفانی و پرفشار را پشت سر گذاشته است. مرداد ماه گذشته مسی همه چیز را برای تمدید قرارداد با بارسا مهیا می دید. او تعطیلات تابستانی در ایبیزا را کوتاه کرد و همراه پدرش به بارسلونا بازگشت تا امضای نهایی را پای برگه تمدید قراردادش بزند اما به یکباره با پاسخ منفی خوان لاپورتا رئیس بارسا روبرو شد. در واقع بارسا پولی نداشت تا به مسی بدهد و به وی اعلام شد که چاره ای جز قطع همکاری نیست.

 

 

1673311

 

 

مسی یک روز بعد با چشمانی گریان در نشست خبری خداحافظی خود حاضر شد و پس از یک هفته نیز انتقال او به پی اس جی جنبه رسمی پیدا کرد.

چالش بزرگ مسی در تیم جدیدش بسیار بزرگ است. او باید کمک کند پی اس جی برای اولین بار در تاریخ خود فاتح لیگ قهرمانان شود و خودش نیز بی تاب کسب پنجمین لیگ قهرمانان خود است. کسب این جام با پیراهنی غیر از بارسلونا می تواند چالش جذابی برای فوق ستاره آرژانتینی باشد اما هر اتفاقی غیر از این، عملکرد مسی در پاریس را زیر سوال خواهد برد.

 

 

1680033

 

 

مسی پس از چند ماه تنها یک گل در لیگ فرانسه به ثمر رسانده ولی اوضاع در لیگ قهرمانان برای او به مراتب بهتر پیش رفته است. مسی با زدن 5 گل در دور گروهی لیگ قهرمانان از بهترین های تیمش بود هرچند که پاریسی ها پس از سیتی تیم دوم گروه شدند و در یک هشتم نهایی باید به مصاف رئال بروند.

مسی تابستان گذشته توانست به بزرگترین آرزوی خود یعنی قهرمانی ملی با آرژانتین برسد. او کمک کرد آلبی سلسته با پیروزی بر برزیل فاتح کوپا آمه ریکا شود و جام را بالای سر برد. مسی اخیرا برای هفتمین بار توپ طلا را نیز کسب کرد تا سال 2021 از هر نظر برایش خاص و ماندگار باشد.

 

 

1678737

 

 

پس از یک سال توام با غم و خوشحالی، مسی حالا به جدایی از پی اس جی در پایان فصل فکر می کند. این ادعایی است که بامداد امروز لوبو کاراسکو ستاره سابق بارسا و کارشناس فوتبال ال چیرینگیتو مطرح کرد.

 

 

1680308

 

 

کاراسکو که به مسی و خانواده اش نزدیک است، ادعا کرد فوق ستاره آرژانتینی تنها به یک شرط به قراردادش پایبند خواهد ماند و آن هم فتح لیگ قهرمانان است. مسی هنوز نتوانسته با زندگی در شهر پاریس کنار بیاید و از فضای حاکم بر پی اس جی نیز رضایت کامل ندارد. زمستان سرد و طولانی پاریس که نقطه مقابل بارسلوناست، در کنار خستگی ذهنی ناشی از فشار مضاعف رسانه های فرانسوی باعث شده مسی به جدایی در پایان فصل فکر کند.

 

 

1680307

 

 

مسی اطمینان دارد که در پایان فصل و در صورت درخواست از سران پی اس جی، شرایط برای جدایی اش فراهم خواهد شد و بازگشت به بارسلونا نیز غیرممکن نیست. هرچند گزینه پیوستن به تیمی در لیگ آمریکا نیز روی میز است ولی مسی در 35 سالگی و در سال جام جهانی همچنان خود را دارای توانایی بالا برای حضور در سطح اول فوتبال اروپا می بیند.

همه اینها البته منوط به عملکرد پی اس جی در لیگ قهرمانان است. اگر فصل با بالا بردن جام همراه باشد، مسی قرارداد دو ساله اش با پاریس را به اتمام خواهد رساند، در غیر این صورت همه تلاش خود را خواهد کرد تا جدا شده و در صورت امکان به بارسا برگردد تا پس از چند فصل، با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

 

دیدگاه‌ها