کد خبر : 1802652 | 16 دی 1400 ساعت 15:54 | 7.3K بازدید | 21 دیدگاه

امیرآبادی: استقلال باید به قهرمانی کل فصل فکر کند

مهدی امیر آبادی تعویض طلایی بازی نمادین دیروز بود و باعث شد تیم منتخب ملی پوشان با ورودش به ۸ گل دست پیدا کند.

امیرآبادی: استقلال باید به قهرمانی کل فصل فکر کند

به گزارش ورزش سه، مهدی امیرآبادی به دلیل تعویض توسط خداداد عزیزی یکی از سوژه‌های بازی یادبود سردار سلیمانی شد او در این مورد به خبرنگار ما گفت: ما به خاطر سردار مقاومت دور هم جمع شدیم تا یاد شهید زنده را یاد کنیم و همینکه پیشکسوتان دور هم جمع شدیم و خیلی عالی است که این بازی ها تدارک دیده می شود و خاطرات گذشته زنده می شود و روحیه مان ۱۸۰ درجه عوض می شود.

 

او در مورد تعویضش و اینکه خداداد عزیزی با اینکار توجهات را به خود جلب کرد ادامه داد: من در تیم سرخابی ها بودم که یک گل هم زدیم و دیدم که بعدش آقای عزیزی به داور اعتراض کرد و من هم به شوخی به او گفتم آقای مربی بشین و به داور اعتراض نکن و آقا عزیزی هم گفت الان تعویضت می کنم و بعد از چند دقیقه من را تعویض کرد و ادموند اختر به جایم به زمین آمد و خداداد عزیزی به من گفت که می خواهم تو را به تیم مقابل یعنی منتخب تیم ملی ببرم که آنها پیروز شوند و خلاصه به ترکیب آن تیم رفتم و زمانی که به آن طرف اضافه شدم در نیمه دوم ۸ گل به سرخابیها زدیم و پیروز . آقای اختر فکر می کرد من از او بابت تعویض ناراحت میشوم ولی اصلا چنین چیزی نبود،همه ما یک تیم هستیم و در کنار هم لذت میبریم‌.

 

امیرآبادی اضافه کرد:  بزرگان زیادی مثل علی پروین و مهدی مناجاتی روی نیمکت بودند که باعث افتخار بود و آقای عزیزی، هم بازی قدیمی من است و افتخار این را داشتم که در کنار این بزرگوار بازی کردم و این بزرگان هرچه به ما بگویند گوش می کنیم.

 

امیر آبادی در پایان در مورد شرایط استقلال افزود: استقلال از نظر دفاعی خیلی خوب کار می‌کند و از نظر حمله باید بیشتر کار کنند زیرا بیشتر مدافعان و هافبک‌ها گل زدند و توصیه ام این است استقلالی‌ها اصلا به حواشی کاری نداشته باشند و به جای اینکه تمرکزشان را روی قهرمانی نیم فصل بگذارند به قهرمانی آخر فصل فکر کنند.

دیدگاه‌ها