کد خبر : 1802740 | 17 دی 1400 ساعت 10:22 | 91.5K بازدید | 85 دیدگاه

شوک به یونایتد؛ رونالدو می‌خواهد جدا شود!

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد، از شرایط این تیم در این فصل چندان راضی نیست.

شوک به یونایتد؛ رونالدو می‌خواهد جدا شود!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو تابستان امسال از یوونتوس جدا شد تا پس از 12 سال دوری از یونایتد بار دیگر به اولدترافورد برگردد.

این بازیکن در طول این فصل گل‌های حساس و مهمی را برای این تیم به ثمر رسانده و بارها در لیگ قهرمانان و لیگ برتر مانع از شکست تیمش شده اما این برای نتیجه‌گیری شیاطین سرخ کافی نبوده است.

حالا دیلی استار خبر داده که رونالدو به دقت تحرکات باشگاه در زمینه انتخاب سرمربی بعدی در پایان فصل جاری را زیر نظر دارد تا به جمع بندی کلی در این زمینه برسد.

قرارداد رونالدو با یونایتد تا سال 2023 است اما در این خبر مطرح شده که اگر رونالدو از سرمربی بعدی که مدیران این باشگاه انتخاب می‌کنند راضی نباشد و به این باور برسد که سبک او با بازی‌اش سازگاری ندارد، 12 ماه زودتر از این تیم جدا خواهد شد.

 

1677898

 

یونایتد چند هفته قبل تصمیم گرفت اوله گونار سولسشر را اخراج کند و رالف رانگنیک به صورت موقت جانشین او روی نیمکت این تیم شد اما این مربی آلمانی هنوز نتوانسته تاثیرگذاری قابل توجهی در این تیم داشته باشد.

این در حالی است که رانگنیک قصد دارد در پایان فصل از روی نیمکت این تیم جدا شدده و در نقش مدیریتی و مشاور به کار در اولدترافورد ادامه دهد.

حتی با این که پیش از این نیز عنوان شده بود که رانگنیک قرار نیست به صورت دائمی روی نیمکت باشد و خودش نیز تمایل دارد خیلی زود به کارهای اجرایی روی بیاورد اما رونالدو اعلام کرده که به هیچ عنوان از ادامه حضور این مربی روی نیمکت تیم استقبال نخواهد شد.

 

1673335

 

یکی از منابع نزدیک به این بازیکن به دیلی استار گفته که رونالدو فکر می‌کرد شرایط یونایتد بسیار بهتر از این باشد و البته که او به عنوان یک قهرمان ذاتی به دنبال این است که جام‌های بیشتری را در سال‌های پایانی فوتبالش به دست بیاورد.

رانگنیک به احتمال زیادی یکی از افرادی است که در روند انتخاب سرمربی بعدی تیم دخالت خواهد داشت و در کنار ریچارد آرنولد، مدیر اجرایی باشگاه، که از اول فوریه جانشین اد وودوارد می‌شود باید ریسک ناراحت کردن رونالدو را بپذیرند چون ممکن است این بازیکن از تصمیم آنها درباره مربی جدید راضی نباشد.

پیش از این دیلی میلی مدعی شده بود که مائوریسیو پوچتینو، اریک تن هاخ و برندان راجرز جز گزینه‌های اصلی مدیران این باشگاه برای هدایت یونایتد در فصل آینده هستند.

دیدگاه‌ها