کد خبر : 1802769 | 17 دی 1400 ساعت 13:14 | 62.9K بازدید | 30 دیدگاه

رسمی؛ فیلیپ کوتینیو به استون ویلا پیوست

همانطور که انتظار می‌رفت فیلیپ کوتینیو با قراردادی قرضی به استون ویلا پیوست.

رسمی؛ فیلیپ کوتینیو به استون ویلا پیوست

به گزارش "ورزش سه"، کوتینیو پس از انتقال گرانقیمتی که از لیورپول به بارسلونا داشت نتوانست انتظارات را برآورده کند و این موضوع باعث شد که در آستانه جدایی از بارسلونا قرار بگیرد.

 

بارسلونا که شرایط مالی خوبی ندارد به دنبال تقویت تیمش و خرید بازیکنان جدید است و همین موضوع باعث شد که مدیران این باشگاه برای فروش بازیکنانی که جایی در برنامه‌های ژاوی ندارند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام کند، یکی از این افراد فیلیپه کوتینیو بود.

 

 

1665477

 

 

همچنین بارسلونا برای ثبت قرارداد خرید جدید خود یعنی فران تورس به فروش برخی بازیکنانش احتیاج دارد. در واقع همه این مسائل باعث شد که جدایی فیلیپ کوتینیو از بلوگرانا در ژانویه قطعی به نظر برسد.

 

در روزهای اخیر گفته شد که باشگاه استون ویلا به جذب فیلیپ کوتینیو بسیار نزدیک شده است. در همین راستا ساعتی پیش خبرنگار معتبر ایتالیایی یعنی فابریتزیو رومانو نیز تایید کرد که انتقال این ستاره برزیلی به باشگاه انگلیسی مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و باید جذب کوتینیو توسط استون ویلا و همکاری او با استیون جرارد را قطعی دانست.

 

 

1680477

 

 

به جز رومانو سایر منابع معتبر نیز این موضوع را تایید و اعلام کردند که فیلیپ کوتینیو نیز با انتقال به استون ویلا موافقت کرده است. این ستاره برزیلی نقش کلیدی در تیم جرارد خواهد داشت.

 

نهایتاً دقایق پیش این انتقال رنگ و بوی رسمی به خود گرفت و باشگاه استون ویلا خبر از جذب فیلیپ کوتینیو داد. همچنین همانطور که پیش بینی شده بود قرارداد این بازیکن با باشگاه انگلیسی به شکل قرضی و تا پایان فصل خواهد بود. نکته قابل توجه دیگر اینکه بخش زیادی از حقوق فیلیپ کوتینیو تا پایان فصل را استون ویلا پرداخت خواهد کرد و در قرارداد این بازیکن برای باشگاه انگلیسی بند خرید 40 میلیون یورویی قرار داده شده است.

دیدگاه‌ها