کد خبر : 1802771 | 17 دی 1400 ساعت 13:17 | 4K بازدید | 3 دیدگاه

هفته دهم همراه با پیروزی مدعیان؛

فوتسال زنان: سرمربی تیم ملی در لیگ باخت!

رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتسال زنان پیش از ظهر امروز با انجام 6 مسابقه خاتمه یافت.

فوتسال زنان: سرمربی تیم ملی در لیگ باخت!

به گزارش "ورزش سه" هفته دهم لیگ برتر فوتسال زنان تحت‌الشعاع از سرگیری فعالیت تیم ملی بعد از تعطیلی 2 ساله آغاز شد؛ براساس برنامه‌ریزی قرار بود بعد از اتمام هفته دهم، 19 بازیکن دعوت شده به اردوی ملی، در کمپ تیم‌های ملی خود را به کادرفنی جدید معرفی کنند تا رسماً تمرینات برای حضور در تورنمنت کافا 2022 آغاز شود.

 

در مسابقات این هفته در گروه اول، تیم پالایش نفت آبادان که صعودش به مرحله پلی‌آف قطعی شده، مس کرمان را با 4 گل در کرمان شکست داد؛ فرهان ملارد در خانه 5-1 از سد پویندگان صنعت فجر شیراز گذشت و بوتا پلاس ایرانیان هم در مشهد با برتری 3 گله چیپس کامل را شکست داد.

 

در مهم‌ترین مسابقه هفته، پیکان تهران توانست ملی‌حفاری اهواز را با 2 گل شکست بدهد؛ اتفاق ویژه این بازی، پیروزی خودروسازان مقابل تیمی بود که هدایت آن را فروزان سلیمانی، سرمربی جدید تیم ملی برعهده دارد تا نخست تجربه رسمی سلیمانی بعد از پذیرش سکان تیم ملی، با شکست در لیگ و تیم باشگاهی‌اش همراه شود.

 

نصر فردیس کرج در رفسنجان مس را از پیش‌رو برداشت تا روند خوب خود را ادامه دهد و هیات فوتبال اصفهان اولین پیروزی فصل را در اسفراین جشن گرفت و به برتری 5-3 رسید.

 

نتایج کامل هفته دهم لیگ برتر فوتسال زنان:

مس کرمان 0 - 4 پالایش نفت آبادان
فرهان ملارد 5 - 1 پویندگان صنعت فجر شیراز
چیپس کامل مشهد 1 - 3 بوتا پلاس ایرانیان
مس رفسنجان 1 - 3 نصر فردیس کرج
پیکان تهران 2 - 0 ملی حفاری اهواز
کیمیای اسفراین 3 - 5 هیات فوتبال اصفهان

دیدگاه‌ها