کد خبر : 1802794 | 17 دی 1400 ساعت 15:19 | 61.3K بازدید | 15 دیدگاه

بیلبائو و الچه حریفان بارسا و رئال

قرعه دشوار بارسا و ساده رئال در کوپا دل ری

قرعه کشی یک هشتم نهایی کوپا دل ری برگزار شد و بر این اساس بارسا باید به سن مامس برود و با بیلبائو روبرو شود ولی رئال در زمین الچه بازی خواهد داشت.

قرعه دشوار بارسا و ساده رئال در کوپا دل ری

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری اسپانیا به اتمام رسید و چهره 16 تیم حاضر در یک هشتم نهایی مشخص شد.

اسپانیول، والنسیا، مایورکا، بارسلونا، سوسیداد، رئال بتیس، رئال مادرید، رایو وایکانو، کادیز، سویا، الچه، بیلبائو، جیرونا، اتلتیکو بالئارس و اسپورتینگ خیخون تیم های حاضر در این مرحله هستند.

13 تیم لالیگایی، دو تیم از دسته دوم و یک تیم از دسته سوم.

 

 

1680503

 

 

در قرعه کشی این مرحله سه گلدان خواهیم داشت که در یک گلدان نام تیم های لالیگا، در دیگری دو تیم دسته دومی جیرونا و خیخون و در سومی نیز نام تیم اتلتیکو بالئارس قرار دارد.

تیم های رده های پایین تر در این مرحله که بازهم تک حذفی است، میزبان خواهند بود و شرایط میزبانی تیم های لالیگایی در صورت برخورد به یکدیگر به این صورت است که تیمی که نامش اول بیرون آمده باشد، میزبان خواهد بود.

 

 

1675410

 

 

در این مرحله احتمال رقم خوردن ال کلاسیکو، دربی مادرید، دربی اندلوس بین سویا و بتیس و نیز دربی باسک بین سوسیداد و بیلبائو وجود دارد.

بازی های دور رفت سه شنبه و چهارشنبه هفته آتی انجام خواهد شد ولی تیم های رئال، بارسا، بیلبائو و اتلتیکو به دلیل حضور در سوپرکاپ اسپانیا، سه شنبه و چهارشنبه دو هفته بعد بازی های خود را انجام خواهند داد.

 

 

1680508

 

 

قرعه کشی به این صورت انجام شد:

 

اتلتیکو بالئارس-والنسیا

جیرونا-رایووایکانو

خیخون-کادیز

الچه-رئال مادرید

رئال سوسیداد-اتلتیکو مادرید

بتیس-سویا

بیلبائو-بارسلونا

مایورکا-اسپانیول

دیدگاه‌ها