کد خبر : 1802854 | 17 دی 1400 ساعت 19:50 | 6K بازدید | 1 دیدگاه

با تایید کونته؛ دوری سه هفته‌ای سون از میادین

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، تایید کرد که هیونگ مین سون سه هفته قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

با تایید کونته؛ دوری سه هفته‌ای سون از میادین

به گزارش "ورزش سه"، سون در جریان بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس که روز چهارشنبه برابر چلسی برگزار شد و با شکست تاتنهام همراه بود دچار مصدومیت شد.

آزمایش‌هایی که روی پای این بازیکن انجام شده نشان داد که او احتمالا تا پایان ماه ژانویه قادر نخواهد بود به میادین برگردد.

به این ترتیب او نمی‌تواند در دیدار روز یکشنبه برابر تیم لیگ یکی مورکامب که در چارچوب رقابت‌های دور سوم جام حذفی انگلیس در ورزشگاه خانگی تاتنهام برگزار خواهد شد به میدان برود.

سون همچنین دیدارهای مهمی شامل بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه برابر چلسی در هفته آینده و دربی شمال لندن مقابل آرسنال و همچنین بازی برابر لستر را از دست خواهد داد.

 

1638561

 

کونته می‌گوید که سعی می‌کند این هفته به هری کین استراحت بدهد، هرچند غیبت سون این کار را برای این مربی ایتالیایی که قصد دارد اولین جام قهرمانی پس از سال 2008 را برای تاتنهام به ارمغان بیاورد دشوار می‌کند.

انتظار می‌رود که دله الی در این دیدار در ترکیب ثابت تاتنهام به میدان برود، هرچند صحبت‌های زیادی درباره احتمال جدایی این بازیکن از این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به گوش می‌رسد.

کونته از زمان حضورش روی نیمکت تاتنهام به جای نونو اسپیریتو سانتو عملکرد خوبی را ارائه کرده و این تیم در حال حاضر با 33 امتیاز از 18 بازی در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار دارد و در صورت پیروزی در دو دیدار عقب افتاده خود می‌تواند تا رده چهارم نیز بالا بیاید.

 

دیدگاه‌ها