کد خبر : 1802859 | 17 دی 1400 ساعت 20:15 | 12.2K بازدید | 3 دیدگاه

توخل: باید جانشین چیلول را در ژانویه بخریم

توماس توخل، سرمربی چلسی، می‌گوید این باشگاه باید جانشینی را برای بن چیلول در ماه ژانویه به تیم اضافه کند.

توخل: باید جانشین چیلول را در ژانویه بخریم

به گزارش "ورزش سه"، چیلول هفته گذشته پس از مصدومیت از ناحیه رباط زانو در جریان پیروزی 0-4 برابر یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در نوامبر سال گذشته میلادی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

چلسی در حال حاضر یان ماتسن و امرسون پالمیری را به صورت قرضی به تیم‌های دیگر فرستاده اما در نظر دارد که هردوی آنها را به استمفوردبرج برگرداند.

توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی روز شنبه در دور سوم جام حذفی انگلیس برابر چسترفیلد احتمال بازگشت پالمیری از لیونل به این تیم را رد نکرد و گفت:« من هیچ جزییاتی در  اختیار شما قرار نمی‌دهم اما این واقعیت را نیز پنهان نمی‌کنم که مصدومانی داریم. ما بن چیلول را تا آخر فصل در اختیار نداریم. او بازیکنی بسیار درجه یک و حرفه‌ای است.»

 

1678344

 

این مربی آلمانی درباره جذب بازیکن جدید در ماه ژانویه گفت:« اینطور نیست که تقویت تیم فقط خواسته من باشد. ما این موضوع را ارزیابی کردیم و به دنبال جذب بازیکنی برای این پست هستیم. بله، بازگشت پالمیری یکی از گزینه‌های ماست اما من اظهارنظر بیشتری در این باره نمی‌کنم. ما در حال مذاکره با اعضای کادر فنی، هیئت مدیره و دپارتمان استعدادیابی هستیم تا گزینه‌هایی که در اختیار داریم را بررسی کنیم.»

توخل در ادامه درباره روند جذب گزینه‌های مدنظرش در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اضافه کرد:« ما همیشه با تمامی بخش‌های باشگاه در ارتباط هستیم اما با توجه به مصدومیت‌های بلند مدتی که با آنها روبرو هستیم، باید بازار نقل و انتقالات و گزینه‌هایی که در دسترس ما هستند را به خوبی بررسی کنیم اما همه چیز باید از نظر بازیکنان، پست‌ها و البته کیفیت مدنظر منطقی باشد. با این حال ما به دنبال پیدا کردن بهترین گزینه هستیم.»

 

دیدگاه‌ها