کد خبر : 1802938 | 18 دی 1400 ساعت 10:41 | 8.8K بازدید | 7 دیدگاه

روی هاجسون:

مدیران یونایتد باید حامی رانگنیک مقابل بازیکنان باشند

روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس، معتقد است که رالف رانگنیک کار سختی برای مدیریت ستاره‌های یونایتد در پیش دارد.

مدیران یونایتد باید حامی رانگنیک مقابل بازیکنان باشند

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره شرایط بازیکنان منچستریونایتد و نارضایتی آنها از موقعیت این باشگاه به گوش رسیده است.

دیلی میلی پیش از این گزارش داده بود که 11 نفر از بازیکنان این تیم قصد دارند اولدترافورد را ترک کنند و اسکای اسپورت نیز مدعی شده بود که بسیاری از بازیکنان این تیم به روش کاری رانگنیک اعتماد ندارند.

با این حال هاجسون که پیش از این بارها با رانگنیک برخورد داشته معتقد است که سختی کار او در مدیریت بازیکنانی است که در اولدترافورد در اختیار دارد.

هاجسون در این باره گفت:« او مربی بسیار جدی‌ای است که هرجا رفته نتایج بسیار درخشانی به دست آورده است. من با هرکسی که در این شرایط قرار دارد ابراز همدردی می‌کنم چون خودم در این شرایط هستم. فکر می‌کنم یکی از مشکلاتی که رالف ممکن است داشته باشد این است که بسیاری فکر می‌کنند سازگاری با او و برنامه‌هایش برای بازی بسیار دشوار است.»

 

1671261

 

او به تمجید از سبک این مربی آلمانی پرداخته و اضافه کرد:« هربار با او حرف زدم مدعی نبود چیزی از فوتبال می‌داند که دیگران نمی‌دانند. کاری که او می‌کند این است که می‌داند چه چیزی باعث ایجاد تیمی خوب می‌شود و می‌تواند بازی خوبی از تیم بگیرد تا تعادل درستی بین خط حمله و خط دفاع ایجاد کند.»

هاجسون درباره رابطه رانگنیک با بازیکنان یونایتد اظهار داشت:« من اطمینان دارم که او از شرایط بازیکنان باخبر است و می‌داند کار کردن با آنها دشواری‌هایی دارد. او با حضور در منچستریونایتد باید با بازیکنان بزرگ بسیاری کار کند که بسیار مغرور هستند و رسیدن به تعادلی که او می‌خواهد واقعا کار دشواری است. همه چیز زمان می‌برد. در این میان مدیران یونایتد باید از او در برابر بازیکنان حمایت کنند.»

دیدگاه‌ها