کد خبر : 1803100 | 18 دی 1400 ساعت 19:42 | 103.4K بازدید | 19 دیدگاه

کسانی که این فاجعه را ساختند پست بالاتر گرفتند

مجیدی و یک دل سیر حمله به مددی!

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال می گوید که خطای پنالتی روی ژستد درست بود و این صحنه شباهت زیادی به صحنه مشکوک در دیدار دربی پایتخت داشت.

مجیدی و یک دل سیر حمله به مددی!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال توانست در یک دیدار سخت و دشوار با نتیجه 3 بر 2 از سد مس رفسنجان عبور کند. آبی ها در این بازی با گلی که در وقت های تلف شده دریافت کردند، تحت فشار قرار گرفتند اما توانستند به هر نحوی که بود این پیروزی ارزشمند را حفظ کنند و سرمربی آبی ها نیز در پایان مسابقه به این موضوع اشاره کرد.

 

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با مس رفسنجان گفت: همانطور که پیش بینی می کردیم بازی سختی داشتیم در نیمه اول فوق العاده بازی کردیم که فقط یک اشتباه داشتیم و منجر به گل مس شد. از بازیکنان رضایت دارم و خیلی با تدبیر بازی کردیم. به تیم مس هم تبریک می گویم که بسیار خوب و بسیار جنگنده بودیم. تمام تیم ها در لیگ جنگنده هستند و در کل به هر دو تیم خسته نباشید می گویم و از بازیکنانم هم تشکر می کنم که امروز بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

 

 

او درباره خطای پنالتی روی ژستد و اینکه محمد ربیعی به آن تصمیم داور اعتراض داشته است، گفت: من صحنه را دیدم و دقیقا یاد بازی پرسپولیس افتادم که داور آنجا پنالتی نگرفت و اینجا داور به نظرم به درستی پنالتی اعلام کرد.

 

سرمربی آبی ها درباره عملکرد هافبک های استقلال در این بازی گفت: در کل گفتم که از تمام بازیکنان رضایت دارم و بسیار خوب بودند و از آنها تشکر می کنم. تیمی که چهارده هفته شکست نخورده، از آنها می خواهم که این روند را تا پایان فصل ادامه بدهند. از تمام بازیکنانم راضی هستم و از آنها تشکر می کنم.

 

او در پاسخ به این سوال که هر بازیکنی که بازی نمی کند در فضای مجازی اعتراض می کند، جواب کوتاهی داد و گفت: «من ندیدم.» زمانی که خبرنگار به مجیدی گفت به طور مثال بابک مرادی این کار را انجام داده است، سرمربی آبی ها گفت: «چه اعتراضی کرده است؟» خبرنگار دوباره در پاسخ به مجیدی گفت اعتراض مرادی به شکلی بوده است که به نظر او قصد جدایی دارد که مجیدی پاسخ داد: «نه اتفاقا بابک پسر بسیار خوب و بازیکن خوبی است ولی به هر جهت با توجه به اینکه در آن پست دو بازیکن، ترجیح دادیم که در این بازی جزو لیست نباشد. فوتبالیست است و طبیعی است که ناراحت شود. ولی در کل از نظر اخلاقی و فنی از او رضایت دارم.»

 

سرمربی استقلال درباره شکست ناپذیری این تیم و قهرمانی نیم فصل تیمش پاسخ داد: کلا صحبت می کنم که با بازیکنان چندین بار در این مورد صحبت کردیم. تنها چیزی که می تواند ما را از قهرمانی دور کند همین صحبت هاست. قهرمانی نیم فصل برای من هیچ اهمیتی ندارد. مهم این است که این روند تا پایان فصل تداوم داشته باشد.

 

مجیدی در مورد گلزنی قاسمی نژاد پاسخ داد: من از امین تشکر می کنم. دو هفته ای بود به دلیل مسائلی که با تیم شهرخودرو یا پدیده داشت، ما نتوانستیم او را وارد لیست کنیم. ولی امروز آمد و بعد از مدت ها بازی کرد. همینطور آقایان غفوری و جلالی بعد از مدت ها و مصدومیت بازی کردند و از آنها تشکر می کنم.

 

او گفت: من قبلا درباره آسیا صحبت کردم. می توانید آرشیو صحبت های من را بیاورید. آن زمان که می گفتند دنبال بهانه هستم این روزها را می دیدم. تیم ما با چه وضعیتی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال قرار گرفت. مدیران وقت چهار روز جواب تلفن من را ندادند. با شیمبا صحبت کرده بودیم و ایشان نیز موافقت کرده بود به  استقلال بیاید اما در نهایت بدون بازیکن خارجی به آسیا رفتیم. 

 

وی اظهار داشت: باید هم تیم هایی مانند الهلال قهرمان آسیا شوند. ما نه امکاناتش را داریم، نه حرفه ای هستیم و نه فدراسیون زور دارد. الان 2 سال است که همه بازی های تیم های ایرانی خارج از کشور بوده است. وقتی تیم من سرگروه شده است، چرا باید در دبی با الهلال بازی کنم؟ مگر تیم ملی سوریه در ایران بازی نکرده است؟ برای آنها کرونایی وجود نداشت و فقط برای تیم های باشگاهی عربستانی است؟

 

مجیدی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: وقتی زور نداریم بهتر است که آنها قهرمان شوند. چرا که شما نمی دانید تیم ما با چه مشکلاتی در آن مسابقه شرکت کرد. مدیران وقت آن زمان آنلاین می شدند ولی جواب من را نمی دادند! بعد شما انتظار دارید تا استقلال و پرسپولیس قهرمان آسیا شوند؟ چرا ما و پرسپولیس باید به عربستان برویم و آنجا جلوی تماشاگران آنها بازی کنیم؟

 

سرمربی استقلال گفت: تیم من سرگروه شده است. تیم الهلال باید در استادیوم آزادی و جلوی 100 هزار تماشاگر بازی کند، شما خبرنگاران نیز باشید و پیروزی یک تیم ایرانی را ببینید ولی ما باید در دبی و امارات بازی کنیم. تمام بازی های امارات با تماشاگر است ولی آنقدر قدرت داشتند که بازی را بدون تماشاگر کنند. باید هم بروند و قهرمان شوند. تا حرف بزنیم می گویند مجیدی بهانه می آورد.

 

 

او گفت: فدراسیون می گوید ما به فکر تماشاگران استقلال هستیم. اگر شما به فکر هستید، اگر ما حذف نمی شدیم با بنی یاس امارات باید در کجا بازی می کردیم؟ آنها برای ما سه کشور تعیین کرده بودند که آنجا بازی کنیم. تازه ما نباید انتخاب کنیم. آنها می گویند در عمان، قطر و یک جای دیگر بازی می کنیم و به ما گفته بودند از بین این 3 کشور یکی را انتخاب کنید! 

 

مجیدی در پایان گفت: وقتی این مسائل هست حرف هم می‌زنیم می گویند فلانی فرار رو به جلو می کند، نتیجه اش هم این می شود که آسیا که باید افتخار کند استقلال و پرسپولیس در آن شرکت کنند خیلی راحت ما را کنار می گذارد. دو سه روز است که نمی خواهم به آن فکر کنم چون روی من تأثیر بدی می گذارد. مگر می شود؟ این فاجعه است. کسانی که مسبب این کار هستند مسئولیت بالاتری گرفته اند و الان به ریش همه می خندند!

دیدگاه‌ها