کد خبر : 1803147 | 18 دی 1400 ساعت 21:25 | 20.7K بازدید | 2 دیدگاه

پائولو مالدینی و وعده شیرین به هواداران میلان

پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان، تایید کرد که آنها در حال مذاکره برای تمدید قرارداد با سه ستاره کلیدی روسونری هستند.

پائولو مالدینی و وعده شیرین به هواداران میلان

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم ترین مشکلات میلان در فصول اخیر این بوده که برخی ستاره های کلیدی خود را از دست داده است. در همین تابستان اخیر بود که جان‌لوئیجی دوناروما و هاکان چالهان اوغلو از این تیم جدا شدند و به نظر می رسد که فرانک کسیه نیز این تیم را ترک خواهد کرد.

 

هواداران میلان در مورد سایر بازیکنان کلیدی تیم استفانو پیولی نیز بسیار نگران هستند اما پائولو مالدینی در مورد سه ستاره روسونری وعده شیرینی به هواداران این تیم داده است. او گفت: "ما مذاکرات را در زمان مناسب برای دوناروما، کسیه و چالهان اوغلو آغاز کرده بودیم، اما رسیدن به توافق همیشه آسان نیست.

 

 

1496184

 

 

ما در مرحله پیشرفته ای از مذاکرات با تئو هرناندز و اسماعیل بن ناصر هستیم، در حالی که با رافا لیائو هم صحبت می کنیم. قصد داریم هر سه قراردادشان را خیلی زود تمدید کنند.  طبیعتاً، این‌ها بازیکنانی هستند که هنوز جوان هستند و ما معتقدیم که می‌توانند در آینده به میلان کمک زیادی کنند."

 

پائولو مالدینی از ستاره جوان و ایتالیایی میلان یعنی ساندرو تونالی نیز تمجید کرد و گفت: " ساندرو تونالی نسبت به فصل گذشته بازیکنی کاملا متفاوت به نظر می رسد. او به صورت قرضی از برشا آمده بود، بنابراین با فشار زیادی که رویش بود، بلافاصله عملکرد خوبی نداشت، اما کیفیت فوق العاده ای را در این پسر دیدیم. او همچنین یک طرفدار ویژه میلان است. ما معتقدیم که او بازیکنی است که بزرگترین پیشرفت را داشته است."

 

 

1636992

دیدگاه‌ها