کد خبر : 1803164 | 18 دی 1400 ساعت 22:58 | 26.8K بازدید | 33 دیدگاه

گرانادا ۱-۱ بارسا؛ تاوان یک اخراج ساده لوحانه

بارسلونا در دیداری که از دقیقه 80 ده نفره شده بود با نتیجه 1-1 در مقابل گرانادا متوقف شد.

گرانادا ۱-۱ بارسا؛ تاوان یک اخراج ساده لوحانه

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لالیگا مهمان تیم رده سیزدهمی گرانادا بود که نهایتاً بازی دو تیم با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

 

بارسلونا کار را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 8 به گل اول دست پیدا کند. ضربه سر لوک دی‌ونگ وارد دروازه گرانادا شد اما مشخص شد که پیش از به ثمر رسیدن گل بازیکن دیگر بارسا در آفساید بوده است. این مسئله توسط VAR نیز تایید و گل بارسا مردود اعلام شد.

 

 

1680963

 

 

چند دقیقه بعد از باز هم این لوک دی یونگ بود که می‌توانست دروازه گرانادا را باز کند اما ضربه نمایشی و فوق العاده زیبای این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه گرانادا به بیرون رفت.

 

در دقیقه 26 گرانادا می‌توانست دروازه بارسلونا را باز کند اما ضربه زیبای داروین ماچیس با واکنش فوق العاده زیبای مارک آندره تراشتگن همراه شد و این دروازه‌بان آلمانی اجازه باز شدن دروازه بارسا را نداد.

 

 

1680965

 

 

در ادامه نیمه اول هم به طور کلی این بارسلونا بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت‌هایی روی دروازه گرانادا ایجاد کرد اما نتیجه ای برای این تیم نداشت تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

 

بارسلونا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 57 به گل اول دست پیدا کند. ارسال زیبای دنی آلوز به روی دروازه با ضربه سر تمام کننده لوک دی یونگ همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1680961

 

 

در دقیقه 76 بارسلونا می‌توانست روی یک ضد حمله به گل دست پیدا کند و خیال خود را از پیروزی راحت کند اما ضربه ازل زولی با اختلاف کمی از کنار دروازه گرانادا به بیرون رفت.

 

در دقیقه 80 کار برای بارسلونا دشوار شد چرا که ستاره جوان این تیم یعنی گاوی بعد از دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا بارسا با یک یار کمتر به کار ادامه دهد.

 

 

1680962

 

 

نهایتا در دقیقه 89 حملات گرانادا نتیجه داد و این تیم توانست گل تساوی را به ثمر برساند. بعد از یک کش و قوس روی ارسال کرنر آنتونیو پوئرتاس دروازه بارسلونا را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود. در ادامه بازی نیز اتفاقی رخ نداد تا این دیدار با همان نتیجه تساوی به پایان برسد.

دیدگاه‌ها