کد خبر : 1803255 | 19 دی 1400 ساعت 11:56 | 29.8K بازدید | 17 دیدگاه

لوکاس کوپادو و پل وانر؛

انقلاب در بایرن؛ ناگلزمان دو پدیده جدید رو کرد!

احتمالا در سال های پیش رو بارها نام لوکاس کوپادو و پل وانر را در ترکیب بایرن مونیخ خواهیم شنید.

به گزارش "ورزش سه"، عصر جمعه و علیرغم شکست غیرمنتظره بایرن مونیخ در مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ، لوکاس کوپادو و پل وانر، دو بازیکن گمنام و ناشناخته برای اولین بار در ترکیب باواریایی ها قرار گرفتند. مشکلات عدیده یولیان ناگلزمان و غیبت 9 بازیکن لیست اصلی به علت ابتلا به کرونا یا مصدومیت، باعث شد این سرمربی به این دو بازیکن جوان در ترکیب تیمش اعتماد کرده و برای اولین بار اجازه حضور آنها در ترکیب بایرن در بوندسلیگا را صادر کند.

 

1681168

 

در ابتدا اخباری در مورد احتمال به تعویق افتادن این دیدار منتشر شد و در نهایت چند بازیکن از رده سنی نوجوانان روی نیمکت حضور پیدا کردند. در نهایت نیز پل وانر و لوکاس کوپادو، دو بازیکن نوجوان بایرن اولین بازی خود را در 15 دقیقه پایانی انجام داده و با دستور ناگلزمان وارد زمین شدند.

 

در این میان پل وانر با تنها 16 سال و 15 روز، رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کرد. تا به حال و در طول تاریخ هرگز چنین بازیکن جوانی در لباس بایرن در بوندسلیگا در زمین حضور نداشته و پل وانر برای شکستن رکورد یوسوفا موکوکو، پدیده جوان دورتموند در بوندسلیگا تنها 13 روز کم آورد.

 

1681166

 

اما نکته ویژه و قابل توجه این بود که این بازیکن جوان از همان ابتدا شروعی درخشان داشت و مهارت های فوتبالی خود را در دوئل های مستقیم و رویارویی با بازیکنان حرفه ای حریف نشان داد. حالا و در روزهای اخیر همه به تمجید از پل وانر پرداخته و از او به عنوان یکی از ستاره های فوتبال آلمان در سال های پیش رو نام می برند.

 

یولیان ناگلزمان نیز که از نمایش این بازیکن به وجد آمده بود در پایان این مسابقه گفت: "پل وانر استعدادی فوق العاده داشته، بسیار سریع و واقعا شجاع است. او بلافاصله از سد امبولو گذشته و بلافاصله در اولین اقدام خود موفق به دریبل زدن شد. پل وانر از نظر فیزیکی هم شرایط بدی ندارد و باید روی قدرت ذهنی خود کار کند، سپس درهای زیادی به روی او باز خواهند شد."

 

البته این روند برای پل وانر خیلی هم دور از ذهن نبود و بسیاری از کارشناسان مدت هاست از ارزش های این ستاره آینده دار مطلع هستند. این بازیکن جوان تاکنون هفت بار برای تیم ملی نوجوانان آلمان موفق به گلزنی شده و یکی از بهترین بازیکنان زیر 17 سال مونیخ محسوب می شود. علاوه بر این پل وانر اخیرا اولین بازی خود برای تیم زیر 19 سال بایرن را در این فصل انجام داده و بلافاصله در دو مسابقه دو بار موفق به گلزنی شد.

 

1681169

 

اما لوکاس کوپادو دیگر مهره جوانی بود که بر اساس تصمیم ناگلزمان، این هفته شانس بازی کردن پیدا کرد. این نوجوان 17 ساله برادرزاده حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ است. البته برخلاف وانر، کوپادو نتوانست استعداد خود را مقابل گلادباخ نشان دهد و به اندازه او مورد تمجید قرار نگرفت.

 

اما لوکاس کوپادو در حال حاضر بخشی جدایی ناپذیر از تیم دوم بایرن مونیخ بوده و توانسته در 13 بازی در این فصل آمار سه گل و هشت پاس گل را به ثبت برساند. لوکاس کوپادو دوشنبه آینده تولد 18 سالگی خود را جشن می گیرد و احتمالا زیباترین هدیه توسط ناگلزمان برای او پیشاپیش اهدا شده است.

 

1681167

دیدگاه‌ها