کد خبر : 1803281 | 19 دی 1400 ساعت 13:50 | 8K بازدید | 3 دیدگاه

کونته: از باختن متنفرم، قبول شکست دشوار است

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام تاکید کرد از باختن متنفر بوده و می خواهد این روحیه به بازیکنان تیمش هم منتقل شود.

کونته: از باختن متنفرم، قبول شکست دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، نتایج تاتنهام بعد از استخدام آنتونیو کونته روند صعودی به خود گرفته و حالا این تیم از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان محسوب می شود. اسپرز امروز در جام حذفی در مقابل تیم گمنام مورکامب به میدان می رود و حالا آنتونیو کونته، سرمربی جدید و ایتالیایی تاتنهام از هواداران این تیم خواسته با توجه به شدت رقابت در فوتبال انگلیس، در مورد شانس قهرمانی این تیم واقع بین باشند.

 

آنتونیو کونته گفت: "در این مقطع برای من خیلی سخت است که به هواداران تاتنهام قول قهرمانی بدهم، زیرا دوست دارم حقیقت را گفته و واقع بین باشم. البته این بدان معنا نیست که من مثبت اندیش نیستم. من همیشه افکار مثبتی دارم و زمانی که با تاتنهام قرارداد می بستم هم شرایط همینگونه بود.

 

1666764

 

اما من می دانم که در انگلیس شما باید با تیم های واقعا درجه یک و بزرگ مبارزه کنید. وقتی صحبت از سختی، شدت و کیفیت بازیکنان می شود، انگار ورزش دیگری در انگلیس بازی می شود و سبک فوتبال اینجا با کشورهای دیگر متفاوت است.

 

همه افرادی که مرا به خوبی می شناسند می دانند که از باختن متنفرم. قبول شکست برای من سخت است و به همین دلیل هر روز سعی می کنم با بالاترین میزان تعهد کار کنم و می خواهم این حس را به بازیکنانم منتقل کنم، زیرا از شکست متنفرم.

 

اما در عین حال، شکست‌ و ناکامی نیز وجود دارد. نمی‌توانید من را بعد از باختن خوشحال ببینید و هنگام رقم خوردن شکست من بسیار ناراحت خواهم شد، اما بعد از 24 یا 48 ساعت روحیه ام بهتر می شود. اما این نقطه قوت من است که شکست را نمی پذیرم و سعی می کنم هر کاری انجام دهم تا از این اتفاق جلوگیری شود."

دیدگاه‌ها