کد خبر : 1803313 | 19 دی 1400 ساعت 17:02 | 8.4K بازدید | 11 دیدگاه

یک کرونایی جدید در رختکن لیورپول رویت شد

تست کرونای ترنت الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی لیورپول مثبت اعلام شده است.

یک کرونایی جدید در رختکن لیورپول رویت شد

به گزارش "ورزش سه"، بحران کرونا و مصدومیت دست بردار اردوی لیورپول نیست و روز به روز نام های جدیدی به لیست بلندبالای غایبان این تیم اضافه می شود. ساعتی قبل باشگاه لیورپول اعلام کرد تست کرونای ترنت الکساندر آرنولد نیز بعد از دیدار هفته گذشته این تیم مقابل چلسی مثبت اعلام شده و او چند روزی از میادین دور خواهد بود. البته به نظر می رسد این مدافع راست در روزهای آینده تمرینات خود را از سر بگیرد و برای بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه مقابل آرسنال در روز پنجشنبه در دسترس کادر فنی مرسی سایدی ها باشد.

 

1681253

 

لیورپول امروز در شرایطی در رقابت های جام حذفی به مصاف تیم شروزبری می رود که بازیکنانی چون آلیسون بکر، نکو ویلیامز، جوردن هندرسون، جو گومز، جیمز میلنر، الکس اکسلید چمبرلین و دیگو ژوتا را در اختیار ندارد و البته محمد صلاح، نبی کیتا و سادیو مانه نیز برای شرکت در جام ملت های آفریقا راهی اردو تیم ملی کشور خود شده اند.

 

البته نکته خوشحال کننده برای هواداران لیورپول بازگشت یورگن کلوپ به نیمکت بعد از بهبودی از بیماری کرونا خواهد بود. مرسی سایدی ها در روزهای آتی و در لیگ برتر نیز شرایط دشواری را در پیش رو داشته و باید با خیل این بازیکنان بیمار و مصدوم سر کنند.

دیدگاه‌ها