کد خبر : 1803331 | 19 دی 1400 ساعت 18:19 | 35.5K بازدید | 7 دیدگاه

یاد رونالدو در خانه لیورپول زنده شد! (عکس)

دنیل اودوه، مهاجم تیم شروزبری بعد از گلزنی مقابل لیورپول به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شرایطی که اغلب بازیکنان اصلی خود را در اختیار ندارد، امروز در رقابت های جام حذفی انگلیس در خانه خود پذیرای تیم شروزبری بوده و البته در عین ناباوری در 30 دقیقه ابتدایی مقابل این تیم با یک گل عقب افتاده. البته در ادامه بازیکنان لیورپول به خود آمده و با زدن دو گل با برتری در پایان نیمه نخست راهی رختکن شدند. بحران شیوع ویروس کرونا، مصدومیت بازیکنان و البته سفر چند بازیکن به قاره آفریقا برای شرکت در جام ملت ها باعث شده لیورپول تقریبا اغلب بازیکنان ثابت خود را در ترکیب نداشته باشد.

 

در دقیقه 27 و روی ارسال زمینی و تند و تیز اوگبتا از سمت چپ بود که دنیل اودوه با قطع توپ خوب و ضربه دقیق خود دروازه لیورپول را باز کرد و تیم شروزبری را در استادیوم آنفیلد در مقابل مرسی سایدی ها پیش انداخت.

 

 این بازیکن به سبک کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد در گوشه زمین و پیش چشم هواداران لیورپول خوشحالی کرده و سر رسیدن دیگر بازیکنان شروزبری نیز مانع اجرای جشن شادی احتمالا از پیش برنامه ریزی شده دنیل اودوه نشد. هواداران لیورپول که دل خوشی از یونایتد و رونالدو ندارند، واکنش چندان خوبی به این رفتار غیرمنتظره از سوی دنیل اودوه نشان ندادند و البته در نهایت بعد از لحظاتی دوباره جریان مسابقه از سر گرفته شد.

 

1681288

 

1681287

 

1681289

دیدگاه‌ها