کد خبر : 1803342 | 19 دی 1400 ساعت 19:24 | 8.4K بازدید | 4 دیدگاه

صعود راحت لیورپول در روزهای بحرانی (عکس)

لیورپول علیرغم غیبت بسیاری از بازیکنان اصلی خود با نتیجه 1-4 موفق به غلبه بر شروزبری شد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در روزهایی که بحران مصدومیت، کرونا و سفر ستاره های خود به آفریقا برای شرکت در جام ملت ها را تجربه می کند، در جام حذفی و در استادیوم آنفیلد موفق به شکست شروزبری شد.

 

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 20 این کاید گوردون بود که با حرکت از سمت راست به داخل فرصت خوبی برای باز کردن دروازه شروزبری داشت، اما ماروسی دروازه را نجات داد. اما دقایقی بعد شروزبری در عین ناباوری به گل اول دست یافت.

 

ارسال زمینی اوگبتا از سمت چپ با ضربه دقیق دنیل اودوه در مقابل دروازه همراه بود و تیم مهمان به گل رسید. اما لیورپول خیلی زود موفق به جبران شد. کاید گوردون، بازیکن جوان لیورپول در مرکز محوطه جریمه حریف پا به توپ شده و با ضربه ای زمینی و دقیق دروازه را باز کرد.

 

در دقیقه 44 لیورپول صاحب یک ضربه پنالتی هم شد. فابینیو پشت توپ قرار گرفته و با ضربه ای خلاف جهت دروازه شروزبری را باز کرد تا نیمه اول با برتری 1-2 لیورپول به اتمام برسد. در اواسط نیمه دوم دنیل اودوه در گوشه محوطه جریمه فرصت خوبی برای زدن گل تساوی شروزبری داشت، اما حضور به موقع ابراهیما کوناته مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

در دقیقه 78 و روی پاس کوناته بود که بابی فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول با ضربه ای پشت پا و تماشایی موفق شد به زیبایی دروازه حریف را باز کند. همچنین در اوقات تلف شده بود که فابینیو ریباند ضربه سر خود را تبدیل به گل کرده و دبل خود را در این دیدار تکمیل کرد تا در نهایت لیورپول با این برتری پرگل صعود به دور چهارم جام حذفی را مسجل سازد.

 

1681288

 

1681286

 

1681290

 

1681307

دیدگاه‌ها