کد خبر : 1803351 | 19 دی 1400 ساعت 20:24 | 26.3K بازدید | 2 دیدگاه

کلوپ و تکذیب یک شایعه ترسناک در مورد تیاگو

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول شایعات در مورد مصدومیت شدید تیاگو آلکانتارا را تکذیب کرد.

کلوپ و تکذیب یک شایعه ترسناک در مورد تیاگو

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز علیرغم غایبان بسیار 1-4 از سد شروزبری گذشته و راهی دور چهارم رقابت های جام حذفی فوتبال انگلیس شد. اخباری در مورد مصدومیت شدید تیاگو و احتمالا غیبت او تا پایان فصل منتشر شده که یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول این شایعات را رد کرد.

 

یورگن کلوپ گفت: "این تیمی بود که امروز می‌توانست در میدان صف آرایی کند و بازیکنان لیورپول با شرایط واقعا خوب کار کردند. بازی سختی بود که با دریافت گل دشوارتر هم شد، اما بازیکنان ما شرایط را به خوبی تغییر دادند. فرستادن تیم در این شرایط به میدان، تمرین در روز جمعه، بازی دادن به جوانان و غلبه بر تیمی که خیلی عقب دفاع می کرد کار مشکلی بود، اما من فقط می توانم بگویم که خوشحالم.

 

1668554

 

شایعات مصدومیت تیاگو؟ او دچار مصدومیت لگن شده و برای بازگشت نیاز به زمان دارد. تیاگو این هفته تمرین نکرد، اما ما انتظار داریم که او برای تمرینات ریکاوری روز دوشنبه به تیم اضافه شود. اما اخبار غیبت تیاگو تا پایان فصل به علت آسیب دیدگی صحت ندارد.

 

من از عملکرد گوردون و بردلی بسیار راضی هستم، اما آنها می توانند خیلی بهتر عمل کنند. کانر بردلی می تواند آینده تیم باشد و کاید گودرون دیگر واقعا یک بازیکن در سطح بزرگ‌سال محسوب می شود. کاید در مواقعی که صاحب فرصت گلزنی می شود آرام است و اغلب در آن موقعیت ها دروازه حریف را باز می کند.

 

تاکی مینامینو نیز به دلیل مصدومیت فقط دو بار تمرین کرد و حضور در دیدار امروز بخشی از روند ریکاوری او بود. بابی فیرمینو نیز روز گذشته به تمرینات بازگشت و ممکن بود در صورت حضور در ترکیب ثابت، شرایط امروز بد پیش برود."

دیدگاه‌ها