کد خبر : 1803434 | 20 دی 1400 ساعت 12:17 | 11.7K بازدید | 21 دیدگاه

با وجود بازگشت طارمی؛ الهیار دوباره دعوت می‌شود

تیم ملی تمرینات آماده سازی برای دیدار با عراق و امارات در روزهای 7 و 12 بهمن را از 4 بهمن در زمین شماره دو کمپ تیم های ملی آغاز خواهد کرد.

با وجود بازگشت طارمی؛ الهیار دوباره دعوت می‌شود 

به گزارش "ورزش سه"، اسامی بازیکنان تیم ملی برای حضور در اردوی تیم ملی بعد از پایان بازی های هفته نخست دور برگشت لیگ برتر اعلام خواهد شد. البته پیش از آن نامه لژیونرها برای حضور در اردوی تیم ملی برای باشگاه های آنها ارسال خواهد شد. هم چنین به صورت تلفنی با بازیکنان داخلی برای حضور در اردوی تیم ملی تماس گرفته خواهد شد تا برای حضور به موقع در اردوی تیم ملی هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم را انجام دهند. 

 

اسکوچیچ در اردوی پیشین و بعد از آنکه تصمیم گرفت مهدی طارمی را به اردوی تیم ملی دعوت نکند الهیار صیادمنش را جایگزین او کرد و در بازی با سوریه به این بازیکن میدان داد. خوشبختانه سوء تفاهم میان اسکوچیچ و مهدی طارمی رفع شده و امروز هم سرپرست تیم ملی به صورت رسمی از دعوت مهدی طارمی به اردوی تیم ملی برای بازی با عراق و امارات خبر داد. اما با این حال الهیار صیادمنش هم جز لیست اسکوچیچ قرار دارد و به احتمال قوی به جای او یکی از مهاجمان تیم ملی خط خواهد خورد. الهیار در ماه های اخیر عملکرد قابل دفاعی در تیم زوریا لوهانسک اوکراین داشته و در آستانه پیوستن به تیم بزرگ تری قرار دارد.

دیدگاه‌ها