کد خبر : 1803448 | 20 دی 1400 ساعت 13:08 | 17.1K بازدید | 33 دیدگاه

مهربان: منتظر یک بازی جذاب مقابل پرسپولیس باشید

حسین مهربان می‌گوید تمام اعضای تیم فجر دست به دست هم داده‌اند تا شرایط این تیم در جدول بهتر شود و مقابل پرسپولیس با انگیزه بالا به میدان خواهند رفت.

مهربان: منتظر یک بازی جذاب مقابل پرسپولیس باشید

به گزارش "ورزش سه"، حسین مهربان که تک گل تیمش را در برابر تراکتور به ثمر رساند در مورد تساوی مقابل سرخپوشان تبریز بیان کرد: بازی سختی بود زیرا هر دو تیم نیاز به پیروزی داشتند و به نظرم نتیجه تساوی خوب نبود چون ما خیلی خوب کار می کردیم و موقعیت‌های بیشتری  داشتیم و باید برنده بازی می‌شدیم؛ ولی متاسفانه شانس نداشتیم و از گلی که زده بودیم نتوانستیم محافظت کنیم و در نهایت بازی مساوی شد. انشاالله بتوانیم در روزهای آینده این نتایج را جبران کنیم.

 

این بازیکن در مورد گلی که به تراکتور زد و نمایش موثرش در ترکیب فجر ادامه داد: خدا را شکر که در یک روز سخت توانستم به تیمم کمک کنم ولی ای کاش که برنده بازی می‌شدیم ولی نشد. کادرفنی و بچه ها دست به دست هم دادند و داریم تلاش می کنیم تا موفق باشیم. اینکه کسی به صورت انفرادی خوب کار کند مهم نیست و نتیجه تیمی برای ما مطرح است که تمام بچه‌هایی که بازی می‌کنند یا نیمکت نشین هستند هدفشان موفقیت تیم است. لطف بچه‌ها بود که توانستم در این بازی موفق شوم و بهترین بازیکن زمین باشم.

 

هافبک فجر در مورد پایین بودن‌شان در جدول گفت: در کل دنیا تیم های بزرگ هم دچار بحران می شوند ولی تیم ما تیم کوچکی نیست و مطمئن باشید به زودی از این بحران خارج می شود و تلاش‌مان را برای موفقیت انجام می دهیم.

 

او در مورد وضعیت زمین حافظیه بیان کرد: زمین حافظیه در حد بازی های لیگ برتر نیست. مدیریت و سرمربی باشگاه صحبت کردند تا زمین بهتری برای ما آماده شود و فعلا بضاعت‌مان همین است. حالا در این مدت یا پارس آماده می شود و یا در زمین بهتری بازی می کنیم. انشالله که مشکلاتمان حل شود و بتوانیم به آینده امیدوار باشیم.

 

مهربان در مورد دیدار هفته پانزدهم مقابل پرسپولیس گفت: بازی خیلی سختی داریم. پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. تیم ما هم انگیزه‌های زیادی دارد و مطمئن باشید بازی جذابی را از دو تیم می‌بینید و امیدوارم ما نتیجه خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها