کد خبر : 1803499 | 20 دی 1400 ساعت 17:44 | 29.8K بازدید | 8 دیدگاه

رفتار زیبای ستاره لیورپول؛ یک جنتلمن واقعی

ویرژیل ون دایک، ستاره هلندی لیورپول رفتار فوق العاده ای بعد از دیدار با شروزبری داشته است.

رفتار زیبای ستاره لیورپول؛ یک جنتلمن واقعی

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیروز در رقابت های جام حذفی انگلیس در خانه خود پذیرای تیم گمنام شروزبری بود و در نهایت با کسب برتری 1-4 راهی دور چهارم این تورنمنت شد. البته بر خلاف انتظار این شروزبری بود که ابتدا به گل رسید، اما در ادامه مرسی سایدی ها به جریان مسابقه تسلط یافته و موفق شدند با چهار گل حریف خود را بدرقه کنند.

 

1681525

 

اما ویرژیل ون دایک، مدافع هلندی لیورپول در پایان این دیدار به رختکن تیم شروزبری رفته و بابت این نمایش به آنها تبریک گفته است. استیو کاتریل، سرمربی این تیم ضمن اعلام این خبر به تمجید از رفتار زیبای ویرژیل ون دایک پرداخته و او را یک جنتلمن واقعی خطاب کرد.

 

استیو کاتریل گفت: "ویرژیل ون دایک بعد از اتمام مسابقه وارد رختکن ما شد، به همه تبریک گفت و نمایش شروزبری را ستایش کرد. ون‌دایک همچنین با همه ما دست داده و لباس خود را به گلزن تیم هدیه کرد و من فکر می کنم رفتار او فوق العاده بود. حضور در این استادیوم و بازی در مقابل لیورپول تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان شروزبری بود و البته به نظر من ویرژیل ون دایک نه تنها یک بازیکن بزرگ، بلکه یک جنتلمن واقعی است. غیرممکن است زمانی که اینجا را ترک می کنید با خودتان فکر نکنید که لیورپول چه باشگاه خاص و بزرگی است."

دیدگاه‌ها