کد خبر : 1803632 | 21 دی 1400 ساعت 11:08 | 7.1K بازدید | 17 دیدگاه

دنبال هدف‌گذاری نیستیم

توکلی: حق ما مقابل استقلال سه امتیاز بود

مدافع مس رفسنجان معتقد است این تیم در بازی با استقلال بازی بسیار خوبی را ارائه داده و استحقاق برد در این بازی را داشته است.

توکلی: حق ما مقابل استقلال سه امتیاز بود

به گزارش ورزش سه، شاهین توکلی مدافع تیم مس رفسنجان که در دیدار هفته دهم این تیم مقابل فجرسپاسی و در زمین حافظیه شیراز مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد، بعد از گذراندن دوره مصدومیت خود روز شنبه در ترکیب اصلی مس مقابل استقلال قرار گرفت.

 

توکلی در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود. فوتبال خوبی ارائه دادیم واقعا خیلی خوب روی بازی مسلط بودیم و می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم اما شرایط طوری رقم نخورد که بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و به نظرم کمترین حق ما در این بازی مساوی بود ولی به استقلال و تیم خوبش تبریک می‌گویم ولی واقعا حق ما در این بازی برد بود.

 

او ادامه داد: آمار نشان داد و مردم هم دیدند که فوتبالی که ما ارائه دادیم یک فوتبال سراسر هجومی بود که به جز یک سری از دقایق بازی، ما روی بازی مسلط بودیم.

 

مدافع مس در خصوص داوری بازی با استقلال هم بیان کرد: آقای ترابیان داور خوبی بود اما در بعضی صحنه ها می‌توانست نظراتش را تغییر بدهد. به نظر من داوری بد نبود ولی برای مثال در نیمه دوم چند آفساید گرفتند که یه نظر من عجیب بود و اصلا آفساید نبود.

 

1669640

 

توکلی ضمن ابراز رضایت از وضعیت خودش، درباره مصدومیتی که باعث دوری چند هفته ای او از بازی ها شده بود توضیح داد: من یک مصدومیت رباط داخلی داشتم و بیست روز در خدمت تیم نبودم و در بازی با صنعت نفت آبادان وارد زمین شدم و حدود ۲۰ دقیقه بازی کردم. در بازی با استقلال با توجه به اینکه کمی از شرایط دور بودم به نظرم بازی بدی انجام ندادم اما همیشه توقعم از خودم بالاتر است.

 

مس هم‌اکنون در رتبه پنجم جدول قرار دارد و توکلی در پاسخ به این سوال که اعضای این تیم به قرار گرفتن در رتبه های بالاتر فکر می‌کنند یا خیر عنوان کرد: ما دنبال هدف گذاری نیستیم و بازی به بازی با توجه به بازی هایی که داریم پیش می‌رویم و رتبه خاصی مدنظرمان نیست ولی سعی می‌کنیم به بهترین رتبه برسیم و به نظرم شرایط از چیزی که هست بهتر می‌شود چون در نیم فصل دوم ما به نسبت بازی های سخت‌مان در خانه است و نتیجه گیری راحت تر است.

 

بازیکن مس درباره بازی هفته آینده این تیم مقابل پیکان گفت: پیکان یک تیم جوان با یک مربی با تجربه و فنی است. تیم خیلی خوبی ساخته‌اند و بسیار دونده و پرتلاش و با برنامه هستند ولی بازی در سرچشمه است و ما هم محکوم به برد هستیم و مطمئن باشید یک بازی سراسر هجومی و پر گل را شاهد خواهید بود.

 

او در پایان با اشاره به شرایط سختی که بازیکنان این تیم بخاطر ارتفاع بالای سرچشمه در بازی ها دارند، بیان کرد: سرچشمه بخاطر ارتفاع بالایی که دارد از لحاظ هوازی و اکسیژن رسانی شرایط سخت تر است ولی این مشکلی که وجود دارد از همه بیشتر برای خود ماست‌ و بیشترین تیمی که متضرر می‌شود خود مس رفسنجان است چون ما یه زمان هایی آنجا زندگی می‌کنیم و شرایط بدنی ما نسبت به بقیه تیم ها سخت تر است و این مساله آسیب می‌رساند. امیدوارم هر چه زودتر زمین رفسنجان آماده شود. ما لحظه شماری می‌کنیم که در رفسنجان بازی کنیم. آنطور که مسئولان قول داده‌اند به احتمال زیاد در نیم فصل دوم استادیوم آماده می‌شود و در رفسنجان بازی خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها