کد خبر : 1803649 | 21 دی 1400 ساعت 12:18 | 18.2K بازدید | 12 دیدگاه

موسی سیسوکو:

ژاوی نباید بدون تمرین به دمبله بازی می‌داد

موسی سیسوکو، مدیربرنامه عثمان دمبله، از ژاوی به خاطر استفاده از این بازیکن پس از بازگشت از قرنطینه انتقاد کرد.

ژاوی نباید بدون تمرین به دمبله بازی می‌داد

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله جز چندین بازیکن بارسلونا بود که به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه خانگی قرار گرفته بود.

این بازیکن پس از بهبودی بلافاصله در دیدار مقابل لینارس در جام حذفی به میدان رفت و عملکرد خوبی را نیز به نمایش گذاشت.

با این حال سیسوکو از تصمیم ژاوی برای استفاده از دمبله بلافاصله پس از بازگشت از قرنطینه و در حالی که این تیم را در تمرینات روزهای پیش از آن همراهی نکرده بود چندان راضی نیست.

 

1680021

 

مدیر برنامه این بازیکن فرانسوی در این باره گفت:« گاهی وقتی درباره بازسازی حرف می‌زنیم همه به پول فکر می‌کنند اما مسئله فقط همین نیست. این موضوع که بتوان از نظر ورزشی نیز تیم را مدیریت کرد اهمیت بسیاری دارد. درک این موضوع که او بلافاصله پس از کرونا و بدون حضور در تمرینات در یک بازی به میدان برود برای ما دشوار بود.»

شرایط دمبله در بارسا درهفته‌های اخیر حاشیه‌های بسیاری را به همراه داشته است. گفته می‌شود این بازیکن همچنان حاضر به پذیرش پیشنهاد بارسا برای تمدید قرارداد نشده و در حال بررسی سایر گزینه‌هایی است که در اختیار دارد.

روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده که پاری سن ژرمن که پیش از این به عنوان یکی از گزینه‌های جدی جذب این بازیکن بود، تصمیمش را تغییر داده و دمبله جز اولویت‌های این باشگاه برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرار ندارد.

این روزنامه همچنین از چلسی به عنوان یکی از باشگاه‌هایی نام برده که به صورت جدی شرایط این وینگر فرانسوی را زیر نظر دارند، خصوصا که توماس توخل سابقه همکاری با این بازیکن در بروسیا دورتموند را نیز دارد.

دیدگاه‌ها