کد خبر : 1803680 | 21 دی 1400 ساعت 14:26 | 22.3K بازدید | 12 دیدگاه

بازسازی ورزشگاه ملوان ادامه دارد؛

سن‌سیروس نونوار و لاکچری می‌شود (عکس)

پروسه بازسازی ورزشگاه تختی انزلی در جریان است و علی‌رغم آماده شدن زمین چمن برای میزبانی از مسابقات لیگ یک، همچنان پروسه تکمیل ورزشگاه ادامه دارد.

سن‌سیروس نونوار و لاکچری می‌شود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اقدامات عمرانی مهم در حاشیه رقابت‌های فوتبال ایران، پروسه بازسازی ورزشگاه تختی انزلی بود؛ با توجه به افت محسوس کیفیت چمن و البته مشکلات زیرساختی ورزشگاه، باشگاه ملوان تصمیم به بازسازی محل مسابقات خود گرفت و در اقدامی ویژه و با سرعت بالا و البته کیفیت مناسب، بازسازی ورزشگاه تختی در دستور کار قرار گرفت.

 

پروسه بازسازی ورزشگاه تختی انزلی که برای ملوانی‌ها به «سن سیروس» به یاد اسطوره فقید فوتبال انزلی، سیروس قایقران شهرت دارد، در حال انجام است و حالا پروژه‌ی بازسازی رختکن، نیمکت ذخیره‌ها، سکوهای جایگاه ویژه و زمین چمن استادیوم تختی انزلی توسط باشگاه ملوان به پایان رسید.

 

1681748

 

1681750

 

این اتفاق باعث شد تا بعد از 12 هفته حضور بیرون از خانه، سرانجام ملوانی‌ها در هفته سیزدهم در مقابل شمس آذر قزوین در خانه میزبانی کنند و در دقایق پایانی شاگردان مازیار زارع توانستند جشن پیروزی بگیرند تا بازگشت خوش‌یمنی به ورزشگاه خانگی خود داشته و بتوانند صدرنشینی‌شان در لیگ یک را تثبیت کنند.

 

مهم‌ترین قسمت باقیمانده از پروژه بازسازی ورزشگاه تختی انزلی، موضوع سکوهای هوادارای است که با توجه به بهبود شرایط کرونا و احتمال حضور تماشاگران در آینده‌ای نزدیک، به سرعت در حال انجام است و صبح امروز نیز ابوالفتحی سرپرست معاونت فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در کنار بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی از روند بازسازی سکوها بازدید کردند.

 

1681751

 

1681747

رختکن شیک و لاکچری استادیوم تختی ملوان؛ جایی که این هفته برای نخستین‌بار شاگردان مازیار زارع در آن حضور پیدا کردند و در پایان بازی توانستند جشن پیروزی مقابل شمس آذر قزوین و تداوم صدرنشینی را در آن برگزار نمایند.

 

گفتنی است که پروسه بازسازی ورزشگاه تختی انزلی توسط باشگاه ملوان با مدیریت پژمان نوری و سرمایه گذاری اشکان پوررشید که به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه مشغول به فعالیت بوده، به انجام رسیده است.

 

عکاس: معصومه کاظمی

دیدگاه‌ها