کد خبر : 1803699 | 21 دی 1400 ساعت 15:24 | 69.5K بازدید | 14 دیدگاه

کازو، عضو جدید سوزوکا پوینت گترز؛

فوتبال در 55 سالگی؟ آری شدنی است!

ستاره کهنه‌کار فوتبال ژاپن انتقال جدیدی را در دوران فوتبالی‌اش تجربه کرده و می‌خواهد برای تیم سوزوکا پوینت گترز به میدان برود.

فوتبال در 55 سالگی؟ آری شدنی است!

به گزارش "ورزش سه"، کازویوشی میورا ملقب به کازو، مهاجم 54 ساله و ژاپنی تیم فوتبال یوکوهاما ژاپن، تصمیم قطعی خود برای جدایی از این باشگاه را گرفت و در آستانه ورود به 55 سالگی، با یک تیم ژاپنی دیگر برای امضای قرارداد به توافق رسید؛ کازو در شرایطی در تیم یوکوهاما حضور داشت، که از این تیم ژاپنی نیز به صورت قرضی عازم تیم سیدنی شد و در لیگ استرالیا توپ می‌زد.

 

اما حالا با تصمیم قطعی کازویوشی میورا، این مهاجم که ماه آینده میلادی وارد پنجاه و پنجمین سال زندگی‌اش می‌شود، با تیم سوزوکا پوینت گترز به توافق رسیده تا همراه این تیم ژاپنی در فصل جدید رقابت‌های لیگ ژاپن (سطح چهارم رقابت‌ها) باشد.

سوزوکا پوینت گترز در فصل گذشته لیگ دسته چهارم ژاپن در جایگاه چهارم جدول قرار گیرد و حالا باید دید با جذب مهاجم 55 ساله ژاپنی چه عملکردی را در فصل جدید خواهد داشت.

 

صفحه توییتری رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به انتقال کازویوشی میورا واکنش جالب‌توجهی نشان داده است؛ در پیام توییتری AFC آمده: «پادشاه کازو در حال حرکت! کازویوشی میورا، که در ماه فوریه 55 ساله می شود، یوکوهاما را ترک می کند و برای سوزوکا پوینت گترز امضا می کند!»

دیدگاه‌ها