کد خبر : 1803711 | 21 دی 1400 ساعت 16:12 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

استراحت به نوراللهی برای بازی حساس امارات

ستاره ایرانی شباب الاهلی با استراحت یک جلسه‌ای آماده دیدار مقابل شارجه خواهد شد.

استراحت به نوراللهی برای بازی حساس امارات

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شباب الاهلی امارات در حالی از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه آل‌راشد مقابل تیم خورفکان قرار می‌گیرد و آخرین مسابقه‌اش در نیم‌فصل نخست را برگزار می‌کند که در این دیدار از هافبک ایرانی خود بهره نمی‌برد.

احمد نوراللهی که از هفته دوم لیگ برتر امارات به فهرست شباب الاهلی اضافه شده و پس از آن در تمام مسابقات حضور ثابت یا تعویضی داشته، امروز برابر خورفکان برای نخستین بار در لیست بازی قرار نگرفته است.

این ملی‌پوش ایرانی که در ۱۱ مسابقه فصل جاری لیگ برتر امارات ۲ گل مقابل الجزیره و الظفره به ثمر رسانده، امروز با تصمیم مهدی علی سرمربی شباب الاهلی در لیست دیدار با خورفکان حضور ندارد تا پس از یک جلسه استراحت، آماده جدال حساس آینده تیمش برابر شارجه در جام ریاست جمهوری شود.

 

احمد نوراللهی در حالی امروز مقابل خورفکان در ترکیب و فهرست نفرات شباب الاهلی قرار نگرفته که طی ۹ مسابقه اخیرشان(پنج بازی لیگ برتر، دو دیدار جام حذفی، یک مسابقه جام ریاست جمهوری امارات و یک بازی سوپر کاپ)، همواره در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش بوده و در تمام آنها ۹۰ دقیقه بازی کرده بود.

 

تیم فوتبال شباب الاهلی یکشنبه شب هفته آینده، حساس‌ترین مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی جام ریاست جمهوری امارات باید به مصاف شارجه برود که بخاطر همین بازی، احمد نوراللهی امروز با وجود حضور در ورزشگاه آل‌راشد و تماشای دیدار تیمش، برابر خورفکان استراحت می‌کند.

دیدگاه‌ها