کد خبر : 1803714 | 21 دی 1400 ساعت 16:25 | 34.7K بازدید | 27 دیدگاه

شروع گمانه زنی‌ها

پایان سوارز در اتلتیکو؛ آمریکا یا عربستان، مقصد بعدی

بعید است قرارداد لوئیس سوارز با اتلتیکو تمدید شود و فصل بعد او به دنبال تیمی جدید برای خود خواهد بود.

پایان سوارز در اتلتیکو؛ آمریکا یا عربستان، مقصد بعدی

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز که قرارداد فعلی‌اش با اتلتیکومادرید در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، به نظر می‌رسد، برنامه‌ای برای تمدید قراردادش با این باشگاه ندارد، این در حالی است که رابطه او با دیه‌گه سیمئونه سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو سرد شده است.

 

 

1675338

 

 

برخی رسانه‌های عربستانی و اسپانیایی خبر داده‌اند که مهاجم پیشین بارسلونا مورد توجه باشگاه الهلال عربستان قرار دارد. در یکی از این گزارش‌ها؛ روزنامه سعودی «البلاد» مدعی شده که سوارز مورد توجه مدیران باشگاه الهلال قرار دارد و آنها به دنبال این هستند تا قبل از حضور در جام جهانی باشگاه‌ها با او قرارداد ببندند. همچنین پایگاه خبری «سعودی اسپورت» عربستان مدعی شد؛ در یک شگفتی بزرگ مسئولان باشگاه الهلال و فهد بن نافل رئیس باشگاه با لوئیس سوارز به منظور حضور در جام باشگاه‌های جهان به توافق رسیده‌اند.

 

 

1672649

 

 

سعودی اسپورت همچنین مدعی شده که سوارز پیشنهاد دیگری از باشگاه پیشین خود یعنی بارسلونا دریافت کرد تا به صورت قرضی راهی این تیم شود اما  الهلال در این انتقال بارسا را شکست داده و در این رقابت پیروز شد، چرا که از نظر مالی تنها باشگاهی است که توانسته انتظارات مهاجم اروگوئه‌ای را برآورده کند.

نشریه فرانسوی "le 10 sport" اما این موضوع را تکذیب کرد و خبر داد که در حال حاضر تنها باشگاه آمریکایی اینترمیامی وضعیت این مهاجم اروگوئه‌ای را زیرنظر دارد و نسبت به جذب او علاقه‌مند است.

سوارز 34 ساله این فصل در 26 بازی برای اتلتیکو به میدان رفته و آمار 9 گل‌زده و دو پاس‌گل را از خود بر جای گذاشته است.

دیدگاه‌ها