کد خبر : 1803723 | 21 دی 1400 ساعت 16:56 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

ماجرای قهر چند روزه رییس دپارتمان چه بود؟

تایید اختلاف افشاریان و سخندان بر سر چینش داوران

رضا سخندان اعلام کرد که چند روز قهر کرده و به فدراسیون فوتبال نرفته است!

تایید اختلاف افشاریان و سخندان بر سر چینش داوران

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته شایعاتی درباره ایجاد اختلاف میان خداداد افشاریان رییس کمیته داوران با رضا سخندان رییس دپارتمان داوری مطرح شد. در این خصوص گفته می‌شد حتی سخندان چند روزی نیز به حالت قهر به فدراسیون نرفته است. بعد از سکوت چند روزه مسئولان در این خصوص، حالا سخندان و افشاریان به اظهارنظر پرداختند و این مساله را تایید کردند.


رضا سخندان رییس دپارتمان داوری در این خصوص گفت: «هدفم این بود که کار درست انجام شود. حقیقتا ناراحت هم شدم و چند روز به فدراسیون نرفته و راهی مشهد شدم تا استراحت کنم ولی دوست داشتم وضعیت روشن شود. من تنهایی نمی‌توانم کار کنم. خود عزیزی خادم مشغول کار است و اگر قرار باشد من فقط فکرم لباس و اینگونه مسائل باشد حضور من یا دیگری در این کمیته فرقی نمی‌کند.حالا هم به دنبال این هستیم که مشکلات به حداقل برسد.»


از سخندان سوال شد که آیا صحت دارد بر سر انتخاب یک داور و همچنین چینش ها با افشاریان به اختلاف خورده؟ او پاسخ داد: «از این مسائل هم هست. کسی که داور لیگ برتر می‌شود از هر نظر باید برتر باشد. من با هیچ فردی مشکل ندارم ولی سلسله مراتب باید رعایت شود. البته کمیته داوران تصمیم گیرنده است و بابت هر تصمیمی پاسخگو است. بله این مسائل هم وجود داشت و امیدوارم در آینده اتفاق دیگری رخ ندهد.»


موضوع ناراحتی سخندان با خدادادافشاریان نیز از سوی خبرنگاران در میان گذاشته شد که او اینطور توضیح داد: « آقای سخندان در یک پروسه 10 روزه‌ که من منطقش را نمی‌دانم، ناراحت بود. او توقعی داشت که در 6 ماه مثل رابین هود عمل کنیم و همه چیز را حل کنیم،‌ ولی وقتی وارد کار شدیم دیدیم باید رفته رفته و آرام آرام کار کنیم. ایشان ناراحت بود ولی بعد از آن باهم صحبت کردیم و از اینجا به بعد مشکلی نداریم.»

 

دیدگاه‌ها