کد خبر : 1803744 | 21 دی 1400 ساعت 18:46 | 41K بازدید | 11 دیدگاه

میورا تمام شدنی نیست؛

ستاره ژاپنی در 55 سالگی قرارداد جدید بست!

کازویوشی میورا در سن 55 سالگی با تیم دسته چهارمی سوزوکا پوینت گترز به توافق دست یافته است.

ستاره ژاپنی در 55 سالگی قرارداد جدید بست!

به گزارش "ورزش سه"، کازویوشی میورا، نماد و اسطوره فوتبال ژاپن پس از امضای قرارداد با یک تیم جدید در ژاپن، قرار است یک سال دیگر هم به حضور در میادین ادامه دهد. میورا که در ماه فوریه پیش رو 55 ساله خواهد شد، با باشگاه دسته چهارمی سوزوکا پوینت گترز که توسط برادر بزرگترش یاسوتوشی مدیریت و هدایت می شود، قراردادی یک ساله امضا کرده و در فصل جدید برای این تیم به میدان خواهد رفت. میورا سی و هفتمین فصل خود را به عنوان بازیکن می گذراند و از این حیث دارای رکوردی دست نیافتنی است.

 

1453458

 

کازویوشی میورا اولین بازی خود در رده بزرگسالان را به عنوان یک بازیکن حرفه ای در سال 1986 انجام داد. حالا و بعد از حدود 35 سال، دوران ورزشی این بازیکن یک سال دیگر نیز تمدید شد و بدین ترتیب او به تاریخ سازی خود در زمین فوتبال ادامه می دهد.  کازویوشی میورا بعد از بستن قرارداد با تیم جدید خود با انتشار بیانیه ای گفت: "من بابت فرصتی که برای بازی در این باشگاه به دست آوردم ممنون بوده و تمام تلاشم را برای کمک به پیروزی تیم در زمین انجام خواهم داد."

 

در حرکتی نمادین، زمان برگزاری مراسم معارفه میورا در ساعت 11:11 صبح روز 11 ژانویه اعلام شده و او قرار است پیراهن شماره 11 معروف خود را در تیم سوزوکا به تن کند.

دیدگاه‌ها