کد خبر : 1803745 | 21 دی 1400 ساعت 18:47 | 19.5K بازدید | 2 دیدگاه

نوراللهی و قایدی، تماشاگر آخرین برد نیم‌فصل

شباب الاهلی در غیاب دو بازیکن ایرانی خود مقابل خورفکان به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته سیزدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که احمد نوراللهی را در فهرست نفرات خود نداشت و مهدی قایدی را روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در استادیوم آل راشد مقابل خورفکان رده دهمی قرار گرفت.

 

شباب الاهلی در نیمه اول نمایش بهتری از خورفکان ارائه داد و توانست توسط عمر عبدالرحمن به گل برسد و با برتری یک بر صفر راهی رختکن شود.

 

 

1681814

 

 

در دقیقه ۵۵ ولید عباس به اشتباه دروازه شباب الاهلی را باز کرد و کار را به تساوی کشید، اما پس از آن گیلهرمه و یحیی الغسانی موفق شدند دروازه خورفکان را باز کنند تا یاران نوراللهی و قایدی با برتری این مسابقه را پشت سر بگذارند.

 

تیم فوتبال شباب الاهلی با کسب پیروزی ۳ بر یک خانگی در آخرین مسابقه نیم‌فصل اول لیگ برتر امارات، ۲۳ امتیازی شد و با هفت امتیاز کمتر نسبت به العین صدرنشین و یک امتیاز کمتر نسبت به الوحده رده دومی، در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.

 

مهدی قایدی، ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی برخلاف ۶ مسابقه اخیرشان که در ترکیب حضور داشت، امشب فرصت بازی مقابل خورفکان را به دست نیاورد و تا پایان نیمکت‌نشین بود.

 

احمد نوراللهی نیز که در ۹ بازی گذشته شباب الاهلی همواره حضور کامل در ترکیب تیمش داشت، امشب با وجود حضور در ورزشگاه آل راشد و تماشای مسابقه با خورفکان، با تصمیم مهدی علی استراحت کرده بود تا با آمادگی کامل‌تری در مسابقه آینده مقابل شارجه قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها