کد خبر : 1803804 | 22 دی 1400 ساعت 09:23 | 11.5K بازدید | 3 دیدگاه

پیام آلگری برای شزنی: واکسن نزنی بازی نمی‌کنی!

وویچک شزنی، دروازه‌بان یوونتوس، به دلیل تاخیر در دریافت دوز اول واکسن کرونا به مشکل خورده است.

پیام آلگری برای شزنی: واکسن نزنی بازی نمی‌کنی!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار سوپرکاپ ایتالیا چهارشنبه شب بین دو تیم یوونتوس و اینتر برگزار می‌شود اما شزنی در این بازی در ترکیب اصلی بیانکونری حاضر نخواهد بود.

این بازیکن دریافت دوز اول واکسنش را تا جایی که می‌شد به تاخیر انداخت و این موضوع عواقبی را برای او و یووه به دنبال داشته است.

پرین در بازی برابر اینتر در  ترکیب اصلی یووه قرار خواه گرفت و به نظر می‌رسد که مکس آلگری پیام واضحی را برای او ارسال کرده است.

این مربی ایتالیایی در کنفرانس خبری روز گذشته گفت:« فردا پرین در دروازه قرار دارد. وویچک فردا در حالی کنار ما خواهد بود که پروتکل‌های مشخصی به خاطر حضورش وجود دارد. تمامی بازیکنان واکسینه شده‌اند و او آخرین کسی است که واکسن زده است.»

 

1609605

 

آلگری در ادامه اضافه کرد:« او تا پس فردا مجوز سبزش را دریافت نخواهد کرد و همین باعث شده که فقط اجازه حضور روی نیمکت را داشته باشد. پرین آرام و خونسرد است و من خوشحالم که او قرار است در ترکیب حضور داشته باشد.»

شطنی به دلیل تست منفی کرونا مجوز سبز اولیه را دریافت کرده اما چون دوز اول واکسنش را به تازگی دریافت کرده هنوز مجوز اصلی را ندارد. این یعنی او اجازه شرکت در فعالیت‌های محدودی را دارد و نمی‌تواند با  هم تیمی‌هایش سفر کند یا در کنار آنها حضور داشته باشد.

انتظار می‌رود که این بازیکن دوز دوم را در طی چند هفته آینده دریافت کند. شزنی تا زمانی که تزریق واکسن برای تمامی بازیکنان حاضر در لیگ ایتالیا اجباری نشد، حاضر به واکسن زدن نشد. با این حال او احتمالا روز پنج شنبه مجوز سبزش را دریافت کرده و مشکلی برای بازی برابر اودینزه نخواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها