کد خبر : 1803806 | 22 دی 1400 ساعت 09:20 | 15.5K بازدید | 6 دیدگاه

صیادمنش، اندرلخت؛ به این دلیل منتفی می‌شود

در پی گرایش تیم های اروپایی برای به خدمت گرفتن مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، باشگاه فنرباغچه مبلغ فروش الهیار صیادمنش را افزایش داده است.

صیادمنش، اندرلخت؛ به این دلیل منتفی می‌شود 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش این مهاجم جوان در ترکیب تیم زوریا لوهانسک اوکراین و پایان قرارداد قرضی اش با این باشگاه زمانی که دیگر تیم های اوکراینی برای بخدمت گیری او وارد مذاکره با باشگاه فنرباغچه شدند این باشگاه ترکیه ای مبلغ فروش دائمی این بازیکن را 3.5 میلیون یورو اعلام کرد اما اکنون این مبلغ به 5 میلیون یورو افزایش پیدا کرده است. این در حالی است که باشگاه ترکیه ای مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را از باشگاه استقلال کمتر از یک میلیون یورو خریداری کرده است. 

 

در روزهای اخیر شاهد مذاکره باشگاه هال سیتی و اندرلخت با باشگاه فنرباغچه برای بخدمت گیری مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بودیم. الهیار که یکی از گزینه های دعوت به اردوی تیم ملی برای بازی با عراق و امارات در روزهای 7 و 12 بهمن است اعلام کرد بیشتر دوست دارد راهی لیگ برتر بلژیک شود و برای اندرلخت بازی کند اما به نظر می رسد این حضور منتفی شود چرا که مبلغ اعلامی از سوی باشگاه فنرباغچه مورد تایید اعضای هیات مدیره باشگاه اندرلخت قرار نگرفته است. 

 

پیتر وربک، رئیس باشگاه اندرلخت در واکنش به اخبار احتمال امضای قرارداد با مهاجم ایرانی این طور به سایت باشگاه گفت: « اللهیار صیادمنش بسیار گران است و ما در شرایط کنونی نمی توانیم برای جذب این مهاجم این مبلغ زیاد را پرداخت کنیم.»

 

پیش تر گفته شد این بازیکن به هال سیتی در فوتبال انگلیس ملحق شده است که این خبر مورد تایید قرار نگرفت. اما اکنون با منتفی شدن حضور مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در اندرلخت به نظر می رسد او در روزهای پیش رو با هال سیتی قرارداد امضاء کند.

دیدگاه‌ها