کد خبر : 1803882 | 22 دی 1400 ساعت 15:51 | 18.8K بازدید | 5 دیدگاه

مدیر تورنتو اف سی:

اینسینیه را از سایت ترانسفرمارکت جذب کردم!

مدیر باشگاه کانادایی فاش ساخت که با جستجو در سایت ترانسفرمارکت بود که ایده جذب لورنزو اینسینیه در ذهن او نقش بست.

اینسینیه را از سایت ترانسفرمارکت جذب کردم!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لورنزو اینسینیه با باشگاه ناپولی در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و علیرغم مذاکرات فراوان، در نهایت توافقی بین طرفین انجام نشد تا لورنزو اینسینیه کانادا را به عنوان مقصد بعدی دوران ورزشی خود انتخاب کند.

 

 

1680784

 

 

ستاره ریزنقش تیم ملی ایتالیا با قراردادی تا سال 2027 و دستمزد 11 میلیون یورویی به علاوه چهار میلیون پاداش، از ابتدای فصل بعد برای اف سی تورنتو به میدان خواهد رفت. 

لورنزو اینسینیه که در سال 2009 اولین بازی خود را برای ناپولی انجام داد، در سال های اخیر یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده و البته در ترکیب ثابت آتزوری نیز حضور داشته است. اینسینیه در لباس تیم ملی ایتالیا در رقابت های یورو 2020 نقش مهمی ایفا کرده و در کل دو گل در این مسابقات به ثمر رساند. این انتقال در حالی رخ داد که تیم های بزرگی از جمله اینتر تمایل زیادی به توافق با لورنزو اینسینیه داشتند، اما او در نهایت ترجیح داد در 31 سالگی از سطح اول فوتبال خداحافظی کرده و راهی کانادا شود.

 

 

1681949

 

 

بیل مانینگ مدیر باشگاه تورنتو اف سی در مورد چگونگی جذب اینیسینیه به خبرنگاران گفت:« بعد از اینکه ایتالیا قهرمان یورو 2020 شد، به سراغ سایت ترانسفرمارکت رفتم تا ببینم کدام ملی پوش ایتالیایی قراردادش در پایان فصل 22-2021 به اتمام خواهد رسید. اینسینیه جزو معدود بازیکنانی بود که چنین شرایطی داشت. سپس تحقیق کردم که ارزش او در بازار چقدر است و متوجه شدم که او همان بازیکنی است که باید برای جذبش اقدام کنیم. ستاره ای که می تواند تماشاگران را به ورزشگاه بکشاند. شاید در ان مقطع خیلی به جذب اینیسینیه خوشبین نبودم ولی همه تلاشم را کردم که این انتقال صورت بگیرد و حالا نمی توانم بیشتر از این خوشحال باشم.»

 

دیدگاه‌ها