کد خبر : 1803956 | 22 دی 1400 ساعت 19:21 | 33.3K بازدید | 10 دیدگاه

برچسب غیرقابل فروش رئال روی گزینه محبوب بایرن

خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار معروف اسپانیایی، تاکید کرد که رئال مادرید هیچ قصدی برای فروش فدریکو والورده به بایرن مونیخ ندارد.

برچسب غیرقابل فروش رئال روی گزینه محبوب بایرن

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو والورده از جمله بهترین بازیکنان رئال مادرید طی یکی دو فصل گذشته بوده است. ستاره اروگوئه ای سه فصل پیش ابتدا توسط سانتیاگو سولاری به عنوان بازیکن اصلی به کار گرفته شد و از همان ابتدا نشان داد که می تواند به مهره ای کلیدی و تاثیرگذار در ترکیب پرافتخارترین تیم اروپا تبدیل شود.

 

اما بعد از جدایی سانتیاگو سولاری از رئال مادرید و روی کار آمدن زین الدین زیدان نیز شرایط برای هافبک اروگوئه ای تغییر نکرد و او همچنان مهره‌ای قابل اعتماد در لوس بلانکوس باقی ماند. والورده حتی زیر نظر زین الدین زیدان بیشتر به بازی گرفته شد و به یک بازیکن ثابت و مهم در ترکیب تیم سرمربی فرانسوی تبدیل شد.

 

 

1636938

 

 

با این وجود آمادگی فوق العاده مثلث خط هافبک رئال مادرید یعنی لوکا مودریچ، کاسمیرو و تونی کروس باعث شده که در این فصل والورده از ترکیب اصلی رئال مادرید دور شود؛ موضوعی که شایعاتی را در رابطه با او به وجود آورده و گفته می شود که این بازیکن از این شرایط راضی نیست.

 

از طرف دیگر بایرن مونیخ علاقه زیادی به جذب فدریکو والورده نشان داده و حتی شایعه شده که این باشگاه آلمانی چندین پیشنهاد را هم برای جذب او به لوس بلانکوس ارائه داده است. در همین راستا خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار معروف اسپانیایی مدعی شده که بایرن همچنان به این ستاره اروگوئه ای علاقه مند است اما رئال مادرید به هیچ وجه او را نمی‌فروشد چرا که والورده را بازیکنی متعلق به آینده می داند.

دیدگاه‌ها