کد خبر : 1804058 | 23 دی 1400 ساعت 16:42 | 11.5K بازدید | 4 دیدگاه

هشدار مدیر بارسا: تکلیف دمبله باید مشخض شود

متئو آلِمانی، مدیر فوتبال باشگاه بارسلونا، به عثمان دمبله هشدار داد که خیلی زود باید تصمیم نهایی‌اش را بگیرد.

هشدار مدیر بارسا: تکلیف دمبله باید مشخض شود

به گزارش "ورزش سه"، دمبله در هفته‌های اخیر به یکی از مباحث جدی در باشگاه بارسلونا و رسانه‌های نزدیک به این باشگاه تبدیل شده است.

قرارداد این بازیکن فرانسوی در پایان فصل به اتمام می‌رسد اما هنوز حاضر به تمدید  قرارداد با این باشگاه نشده است.

ژاوی پیش از این بارها اعلام کرده که خواهان حفظ این بازیکن در ترکیب تیم خود است و از مدیران بارسا خواسته که برای تمدید قرارداد او تلاش کنند اما پیشنهادات ارائه شده از سوی این باشگاه مورد تایید او نبوده است.

گفته می‌شود موسی سیسوکو، مدیربرنامه دمبله، از باشگاه خواسته که دستمزد 40 میلیون یورویی را برای او در نظر بگیرند که با توجه به شرایط مالی فعلی بارسا چنین چیزی امکان پذیر نیست.

 

1681210

 

از سوی دیگر دمبله می‌تواند همین حالا مذاکراتش را با سایر تیم‌ها آغاز کرده و حتی پیش قراردادی را نیز به امضا برساند، اتفاقی که باعث نگرانی مدیران بارسا شده چون دوست ندارند او را به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند.

آلِمانی پس از شکست برابر رئال مادرید در دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ درباره شرایط این بازیکن گفت:« هیچ چیز درباره دمبله تغییر نکرده است. او می‌داند باشگاه چه خواسته‌ای دارد و پیشنهادی نیز به او ارائه شده است. هرچه سریعتر باید راه حلی برای اتمام این وضعیت پیدا شود. من امیدوارم که او همچنان در کنار ما بماند.»

آلِمانی همچنین درباره نتیجه بازی شب گذشته برابر رئال مادرید اظهار داشت:« این بازی بسیار خوبی برای تماشاگران بود که از آن لذت بردند. بازی بسیار نزدیک بود. هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد. رئال کمی در طول بازی موفق‌تر بود. بازی مساوی و پایاپای پیش رفت.»

دیدگاه‌ها