کد خبر : 1804113 | 23 دی 1400 ساعت 16:50 | 17.4K بازدید | 19 دیدگاه

تلفات سپاهان در اراک با محرومیت 2 بازیکن

آلومینیوم ۰ سپاهان ۰؛ درگیرانه‌ترین تساوی لیگ

آلومینیوم و سپاهان در یک دیدار سخت و بسیار درگیرانه به تساوی رضایت دادند و درخشش گلرها سبب شد این بازی بدون گل شود.

آلومینیوم ۰ سپاهان ۰؛ درگیرانه‌ترین تساوی لیگ

به گزارش "ورزش سه"، حساس‌ترین مسابقه هفته پانزدهم لیگ برتر میان دو تیم سرسخت و بالا نشین آلومینیوم و سپاهان در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار شد که مطابق انتظار یک بازی بسیار سخت و درگیرانه شکل گرفت.

 

این مسابقه علی‌رغم درگیری‌های فیزیکی زیادش موقعیت‌های گلزنی خوبی نیز به همراه داشت اما درخشش دروازه‌بان‌های دو تیم به خصوص حسین پور حمیدی مانع عبور توپ از خط دروازه‌ها شد.

 

این تساوی به سود دیگر تیم‌های مدعی خواهد بود و آلومینیوم ۲۴ و سپاهان ۲۹ امتیازی شدند و به کار خود در دور رفت رقابت‌های لیگ بیست و یکم پایان دادند.

 

هفته پانزدهم لیگ برتر/ 1400/10/23 ساعت 15/ ورزشگاه امام خمینی (ره)/ بدون تماشاگر

تیم داوری: مهدی سیدعلی، سعید علی نژادیان، فرهاد مروجی و عباس راکی/ ناظر: سعید بطحایی

 


ترکیب آلومینیوم اراک:


حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، امیر نوری، اسماعیل شریفات(۳+۹۰-عباس یحیی بیگی) محمد علی نژادی(۹۰-نیما درودی) میثم آقایی(۸۰-امیرمحمد هوشمند) و محمدامین اسدی(۸۰- میثم مجیدی)


سرمربی: رسول خطیبی

 

ترکیب سپاهان اصفهان:


کریستوفر کنت، امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی(۶۱-امیرمحمد محکم کار)، فرشاد احمدزاده(۸۲-محمدرضا خلعتبری) و سجاد شهبازراده(۶۱ -شهریار مغانلو)


سرمربی: محرم نوید کیا

 

اخطار


فرشاد احمدزاده(۱۰)

نورافکن(۴۰)

سجاد شهباززاده(۶۸- نیمکت ذخیره ها)

امیرمحمد محکم کار(۶۹)

سروش رفیعی(۳+۹۰)

 

شرح بازی:


نیمه اول:

 

در نیمه نخست دو تیم در ابتدا با احتیاط کار را شروع کردند و مسابقه بیشتر به نبرد میانه زمین بازیکنان خلاصه می‌شد. خطاهای متعدد و متوقف شدن‌های پی در پی بازی باعث می‌شد تیم‌ها نتوانند خطری جدی را ایجاد کنند تا بازی در این نیمه با تساوی و کم‌ترین موقعیت خطرناک پایان یابد.


نیمه دوم:

 

دو تیم در ۴۵ دقیقه دوم احتیاط را تا حد زیادی کنار گذاشتند و برای رسیدن به گل تلاش زیادی کردند. بازی در چندین بازه زمانی مسابقه سرعت بالایی گرفت و هر دو طرف چندین موقعیت گلزنی پیاپی را روی دروازه‌ها ایجاد کردند اما درخشش کنت و پورحمیدی، گلرهای تیم‌ها مانع از باز شدن دروازه‌ها می‌شد. جدی‌ترین موقعیت آلومینیوم در دقیقه ۵۴ شکل گرفت و ضربه سر علی‌نژاد در محوطه شش قدم را کریستوفر کنت با یک دست راهی کرنر کرد‌. شوت از راه دور سروش رفیعی در دقیقه ۵۵ و تک به تک مغانلو در دقیقه ۷۵ نیز بهترین موقعیت‌های تیم میهمان در این مسابقه بودند. در ادامه نیز تلاش‌های بازیکنان سپاهان و آلومینیوم ثمری نداشت تا امتیازات تقسیم شود.

 

 

*بهترین بازیکنان:

 

حسین پورحمیدی در این بازی نمایش قابل تحسینی داشت و مقابل شوت‌های سپاهانی‌ها به خوبی ایستادگی کرد و یک کلین شیت ارزشمند را ثبت کرد. میلاد فخرالدینی نیز نمایش مطلوبی مقابل شاگردان نویدکیا داشت و بارها عناصر هجومی زهردار این تیم را آزار داد. از سپاهان نیز کریستوفر کنت با دفع خطرناک‌ترین موقعیت آلومینیوم از باز شدن دروازه تیمش جلوگیری کرد و روز خوبی را پشت سر گذاشت.

 

*اتفاق ویژه:

 

کارت‌های زرد سپاهانی‌ها در برخوردهایی که با بازیکنان میزبان داشتند سبب شد این تیم برای هفته شانزدهم مقابل مس با چالشی جدی مواجه باشد. پنج بازیکن سپاهان با کارت زرد مواجه شدند که در این بین  امید نورافکن و سروش رفیعی با دریافت چهارمین اخطار فصل خود از بازی بعدی محروم شدند.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه ۸: حرکت رو به جلوی سپاهانی‌ها سبب شد احمدزاده در محوطه صاحب توپ شود اما تعادلش را از دست داد و اراکی‌ها توپ را دور کردند.

دقیقه ۲۶: شوت ناگهانی رفیعی به سمت دروازه آلومینیوم از کنار دروازه پورحمیدی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: فرصت خوبی برای سپاهان فراهم شد که ضربه آخر زردپوشان توسط مدافع آلومینیوم برگشت داده شد و همین توپ فرصت ضدحمله‌ای برای میزبان فراهم کرد که مهاجم اراکی‌ها در لحظه آخر تعادلش را در محوطه از دست داد.

دقیقه ۴۱: برخوردی در محوطه سپاهان روی بازیکن آلومینیوم در نبرد هوایی رخ داد که اراکی‌ها اعتراض بسیاری داشتند و معتقد بودند داور باید پنالتی اعلام می‌کرد.

دقیقه ۵۰: شوت سر ضرب فخرالدینی نفسگیر از بالای دروازه کنت به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: تک به تک مغانلو پس از دریبل دو مدافع آلومینیوم شکل گرفت که شوت این بازیکن با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳: خلعتبری پس از جا گذاشتن دروازه‌بان در گوشه محوطه صاحب توپ شد و شوت او راهی به دروازه آلومینیوم پیدا نکرد.

دقیقه ۴+۹۰: شوت اسماعیلی فر را پورحمیدی به خوبی برگشت داد تا آخرین موقعیت بازی هم گلی را در پی نداشته باشد.

 

حاشیه:

 

*نورافکن با خطا روی شریفات در دقیقه ۴۰ یک فرصت خوب را از میزبان گرفت و یک کارت زرد را به جان خرید.

*درحالی که شهباززاده تعویض شده بود در دقیقه ۶۸ داور بازی را نگه داشت و برای نشان دادن کارت به مهاجم سپاهان به سمت نیمکت این تیم دوید.

دیدگاه‌ها