کد خبر : 1804167 | 23 دی 1400 ساعت 17:52 | 15.1K بازدید | 10 دیدگاه

گفته کارشناسان داوری برای ما امتیاز نمی‌شود

خطیبی: همه جوره از سپاهان سرتر بودیم

سرمربی آلومینیوم نسبت به اشتباهات داوری در دیدار با سپاهان واکنش نشان داد.

خطیبی: همه جوره از سپاهان سرتر بودیم

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی در کنفرانس خبری تیمش پس از تساوی برابر سپاهان گفت: خسته نباشید به شما و بازیکنانم می‌گویم. من به احترام شما آمده‌ام چون نمی‌خواهم به کسی بی احترامی شود. ناراحتی من را ببینید. باید بحث فنی را کنار بگذاریم چون خودتان هم دیدید ما سرتر بودیم و بچه‌ها از لحاظ فوتبالی خیلی بهتر از سپاهان بازی کردند و موقعیت سازی هم کردیم ولی این‌ها فایده ندارد و ما واقعا خسته شده‌ایم. آقای سیدعلی داور خیلی خوب و قابل احترامی است اما اشتباهات داوری چقدر برای ما رخ دهد؟ الان هم نمی‌خواهم به کسی بی احترامی شود اما من خودم خسته شده‌ام.

خطیبی ادامه داد: پنج هفته است ما در تمام بازی‌ها ضرر کرده‌ایم. دوتا پنالتی در یک نیمه برای ما نگرفتتد ولی برعکس بود به خدا گرفته می‌شد! نمی‌گویم عمدی بوده؛ داور با شخصیت و با تجربه بود ولی چرا اشتباهات فقط برای ما است؟ امتیازات را همین طور از دست می‌دهیم. دو تا موقعیت پنالتی بود و ما حین بازی اعتراض نکردیم تا داور تمرکزش برهم نریزد ولی بعد از بازی می‌بینیم صد در صد پنالتی است.

سرمربی خطیبی در ادامه گلایه‌هایش نسبت به داوری اضافه کرد: ما هم فوتبال بازی کردیم و می‌دانیم پنالتی است یا نیست. الان تمام کارشناسان بگویند پنالتی آلومینیوم گرفته نشد؛ به درد من می‌خورد؟ آقای افشاریان بیایید خودتان داوری کنید! نسل داوران دهه ۶۰، ۷۰ به خدا خیلی بهتر از داوری‌های الان است. مگر می‌شود شش هفته پشت سر هم ما ضربه بخوریم؟ بعد می‌آیند در برنامه‌های تلویزیونی بگویند پنالتی بوده مگر به ما امتیاز می‌دهند؟ بس است دیگر خسته شده‌ایم؛ مدام می‌گوییم احترام بگذاریم شما هم به احترام بگذارید، بچه‌های ما زحمت می‌کشند.

دیدگاه‌ها