کد خبر : 1804263 | 24 دی 1400 ساعت 09:35 | 9.9K بازدید | 9 دیدگاه

کلوپ: اخراج ژاکا ما را تحت فشار گذاشت

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که تیمش برای گل زدن به آرسنال تحت فشار قرار گرفته است.

کلوپ: اخراج ژاکا ما را تحت فشار گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم لیورپول و آرسنال شب گذشته دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه را برگزار کردند و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این دیدار قرار بود هفته گذشته برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوی لیورپول و درخواست رسمی این باشگاه، به تعویق افتاده بود.

لیورپول در حالی قدم به این بازی گذاشت که دو نیروی اصلی خود در خط حمله یعنی محمد  صلاح و سادیو مانه را به دلیل حضور در اردوی تیم‌های ملی در جام ملت‌های آفریقا در اختیار نداشت.

آنها همچنین از دقیقه 24 بازی و پس از اخراج گرانیت ژاکا با یک یار بیشتر از آرسنال به بازی ادامه دادند اما در باز کردن دروازه این تیم ناکام ماندند.

 

1675616

 

کلوپ پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من فکر می‌کنم ما بازی را واقعا خوب شروع کردیم. من شروع بازی را دوست داشتم. این همان سیستمی بود که دوست داشتم با آن شروع کنیم. ما ترجیح می‌دادیم به جای این که بازیکن حریف کارت قرمز بگیرد، به آنها گل بزنیم. از لحظه اخراج حریف اینطور به نظر می‌آمد که تحت فشار برای گلزنی هستیم و مجبور شدیم ترکیب تیم را نیز به دلایل مشخص پیش از بازی تغییر دهیم.»

این مربی آلمانی درباره شرایط تیمش اضافه کرد:« در نیمه دوم هم تغییراتی را در تیم ایجاد کردیم. فکر می‌کردم این تغییرات باعث شود که بهتر به نظر برسیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم اما در نهایت خوب پیش نرفت. اما این بازی رفت و برگشت است و تازه نیمه اول آن به پایان رسیده است. به یاد ندارم که در هر تیمی بودم پس از پایان بدون گل نیمه اول با خودم فکر کرده باشم که شانسی نداریم. ما باید  تمام تلاشمان را به کار بگیریم.»

 

دیدگاه‌ها