کد خبر : 1804277 | 24 دی 1400 ساعت 10:43 | 19.2K بازدید | 9 دیدگاه

پنالتی‌های مشکوک آلومینیوم- سپاهان از نزدیک(عکس)

رقم خوردن دو صحنه مشکوک به پنالتی در دیدار حساس هفته پایانی دور رفت موجب شد تا این بازی دچار حاشیه شود

پنالتی‌های مشکوک آلومینیوم- سپاهان از نزدیک(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رسول خطیبی و محرم نویدکیا در شرایطی دیروز آخرین مسابقه نیم‌فصل اول را مقابل هم برگزار کردند و به تساوی بدون گل رضایت دادند که این بازی با دو صحنه مشکوک به داوری همراه بود و موجب شد سید مهدی سیدعلی قضاوت دشواری در جدال بین تیم‌های سوم و چهارم جدول داشته باشد.

 

در دقیقه ۳۶ محمد علی‌نژاد، بازیکن تکنیکی آلومینیوم نفوذ خطرناکی به داخل محوطه جریمه سپاهان کرد که پس از سرتوپ زدن او به قصد فریب مدافع حریف، سید محمدرضا حسینی برخوردی با بازیکن اراکی‌ها داشت که سیدعلی در این صحنه مشکوک اعلام پنالتی نکرد تا یک صحنه جنجالی رقم بخورد.

 

1682501

 

آلومینیومی‌ها که بنابر نظر کارشناسان داوری طی پنج هفته از داوری متضرر شده بودند، اعتقاد داشتند در این صحنه هم پنالتی رخ داده و علی‌نژاد نیز در این صحنه قسم می‌خورد که خطا روی او اتفاق افتاده ولی لحظاتی بعد هم یک صحنه دیگر اتفاق افتاد.

 

در دقیقه ۴۱ پس از اینکه میثم آقایی از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین توپ را ارسال کرد، توپ در یک رفت و برگشت روی هوا سرگردان بود که بعد از ضربه سر وحید محمدزاده، بازهم محمد علی‌نژاد برای زدن ضربه سر روی هوا بلند شد که این بار هم محمدرضا حسینی او را شارژ کرد که سیدعلی از این صحنه نیز عبور کرد.

 

1682502

 

عدم اعلام این پنالتی در دو صحنه متوالی که طی پنج دقیقه اتفاق افتاد، موجب شد تا آلومینیومی‌ها نسبت به عدم اعلام خطا معترض شوند و معتقد باشند که متضرر شده‌اند.

دیدگاه‌ها