کد خبر : 1804300 | 24 دی 1400 ساعت 11:43 | 13.4K بازدید | 23 دیدگاه

آنچلوتی: سعی کردیم از نقطه ضعف بارسلونا استفاده کنیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، مدعی شد که این تیم سعی کرده از نقطه ضعف بارسلونا که عدم تعادل در این تیم است استفاده کند.

آنچلوتی: سعی کردیم از نقطه ضعف بارسلونا استفاده کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید موفق شد در دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا که در کشور عربستان برگزار شد با نتیجه 2-3 برابر بارسلونا به پیروزی برسد.

این بازی در وقت‌های قانونی با تساوی 2-2 به پایان رسید و این فده والورده بود که در وقت‌های اضافه دروازه حریف را باز کرده و زمینه‌ساز صعود تیمش به دیدار فینال شد.

آنچلوتی روز پنج شنبه در گفتگو با تلویزیون رئال مادرید اظهار داشت:« ما تعهد و فروتنی بسیاری را در این بازی به نمایش گذاشتیم. ما به خوبی این بازی را برنامه‌ریزی کردیم و برنامه‌هایی که داشتیم جواب دادند. ما خیلی خوب دفاع کردیم و روی ضد حملات درخشان ظاهر شدیم.»

 

1679801

 

این مربی ایتالیایی در ادامه درباره شرایط این بازی اظهار داشت:« لحظات سختی هم در بازی برای ما وجود داشت اما این برابر حریفان خوب و قدرتمند، طبیعی است. ما سعی کردیم نقاط ضعف آنها را پیدا کنیم که عدم تعادل بود. ما از وینیسیوس جونیور و مارکو آسنسیو استفاده کردیم که به ما شانس گلزنی داد.»

آنچلوتی درباره دیدار فینال سوپرکاپ که برابر اتلتیک بیلبائو برگزار خواهد شد گفت:« سبک بازی ما تغییر خواهد کرد چون بازی متفاوتی در پیش داریم. نقطه قوت این تیم این است که هویت واحدی ندارد چون فوتبال ابعاد متفاوتی دارد، از مالکیت توپ گرفته تا ضربات آزاد، ضدحملات و ارسال توپ‌های بلند. شما باید در فوتبال هوشمندانه رفتار کنید. این که بتوانید این کار را انجام داده و با هر شرایطی سازگار شوید یعنی مهارت خوبی دارید. این در واقع نقطه ضعف هیچ تیمی نخواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها