کد خبر : 1804384 | 24 دی 1400 ساعت 19:00 | 11.6K بازدید | 3 دیدگاه

کونته: تا پایان فصل با قدرت در تاتنهام می‌مانم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، نسبت به شایعاتی که درباره احتمال جدایی او از این تیم مطرح شده واکنش نشان داد.

کونته: تا پایان فصل با قدرت در تاتنهام می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف آرسنال خواهد رفت.

کونته تنها دو ماه و نیم است که به تاتنهام ملحق شده اما بسیاری می‌گویند که او از همین حالا نگران است که این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات ژانویه از او حمایت نکند.

کونته در کنفرانس خبری پیش از برگزار دربی شمال لندن در واکنش به شایعات مطرح شده به خبرنگاران گفت:« بار دیگر تکرار می‌کنم که از حضور در این تیم لذت می‌برم. اینجا جو عالی، ورزشگاهی فوق العاده و زمین تمرین خوبی دارد و هواداران ما باورنکردنی هستند. آنها همیشه از ما حمایت می‌کنند.»

 

1677974

 

این مربی ایتالیایی با اشاره به شرایط حضورش در تاتنهام ادامه داد:« من از این مدتی که در این باشگاه سپری کردم لذت بردم و می‌خواهم این شرایط را بهبود ببخشم. لیاقت این هواداران بسیار بیشتر از این است. من قوی هستم و تا آخر فصل هم با قدرت خواهم ماند. این بازیکنان من را درک می‌کنند و می‌خواهند پیشرفت کنند. ما شاهد این پیشرفت هستیم اما همه چیز زمان خواهد برد.»

کونته که قراردادی 18 ماهه را با تاتنهام امضا کرده بود در این باره اظهار داشت:« ما سر مدت زمان این قرارداد به توافق رسیدیم تا بتوانیم شرایط را بررسی کنیم و بنابراین این باشگاه بتواند مربی‌ای که قرار است با او کار کند را به خوبی بشناسد.»

پیش از این دیلی میلی خبر داده بود که بازیکنان تاتنهام نگران این هستند که کونته به دلیل ناراحتی از عدم حمایت باشگاه از او در خرید بازیکنان مدنظرش در پنجره‌های نقل و انتقالاتی پیش رو از این تیم جدا شود. اتفاقی که حالا با توجه به اظهارات کونته بعید به نظر می‌رسد.

 

دیدگاه‌ها