کد خبر : 1804390 | 24 دی 1400 ساعت 19:42 | 18.9K بازدید | 8 دیدگاه

جرارد: این بهترین فرصت برای انتقام از یونایتد است

استیون جرارد، سرمربی استون ویلا، از رویارویی دوباره با منچستریونایتد در فاصله زمانی کوتاه استقبال می‌کند.

جرارد: این بهترین فرصت برای انتقام از یونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا شنبه شب در هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود میزبان منچستریونایتد است.

این دیدار در حالی برگزار خواهد که یونایتد دوشنبه هفته گذشته موفق شد در دور سوم از جام حذفی انگلیس با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد.

جرارد در کنفرانس خبری پیش از این دیدار درباره رویارویی دوباره با یونایتد گفت:« تنها ناراحتی من در بازی دوشنبه شب این بود که نتوانستیم به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم، موضوعی که برای ما مهم بود. تنها راه این که بار دیگر حس خوبی که می‌خواهم داشته باشیم این است که فردا نتیجه خوبی بگیریم. این که در یک بازه کوتاه دوبار با یک تیم بازی کنید موقعیت خاصی است اما فرصتی عالی برای بازگشت و انتقام است.»

 

1673168

 

این مربی انگلیسی درباره شرایط تیمش در این بازی اضافه کرد:« اگر بتوانیم نمایشی در همان سطح ارائه کنیم اما در یک سوم هجومی کمی بی‌رحم‌تر باشیم و لحظات حساس به سود ما پیش برود، شک ندارم که نتیجه مدنظرمان را می‌گیریم. ما از کیفیت و سطح بازیکنان یونایتد مطلع هستیم و می‌دانیم چه چالشی در پیش داریم. به تیم حریف احترام می‌گذاریم اما این بازیکنان باید خودشان را باور کنند و اعتماد به نفس کافی داشته باشند. ما می‌توانیم برای یونایتد دردسرساز شویم.»

جرارد همچنین به فیلیپه کوتینیو و لوکاس دینیه، دو خرید جدید استون ویلا، اشاره کرده و اظهار داشت:« آنها برای این بازی در دسترس هستند. فیلیپه سه روز بدون هیچ مشکلی با ما تمرین کرده است. ما مشخصا باید سرزندگی او در بازی و آمادگی او را بسازیم. شرایط لوکاس متفاوت است. او مدتی است در تمرینات گروهی حضور داشته و پیش از این که به جمع ما ملحق شود برای اورتون بازی کرده است. هر دوی آنها در شرایط خوبی هستند اما تصمیم نهایی بر اساس اطلاعاتی است که در چند  روز گذشته از آنها دریافت کرده‌ایم.»

 

دیدگاه‌ها