کد خبر : 1804494 | 25 دی 1400 ساعت 14:26 | 10.9K بازدید | 3 دیدگاه

مدیرعامل تربیت بدنی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی:

چرا به شهر خودرو استادیوم نمی‌دهیم؟

علیرضا تاج فیروز واکنش تندی نسبت به ادعای مدیران پدیده مشهد در خصوص دلیل عدم برگزاری دیدارهای این تیم در استادیوم امام رضا (ع) داشته است.

چرا به شهر خودرو استادیوم نمی‌دهیم؟

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل تربیت بدنی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی، با اشاره به صحبت های مدیران باشگاه پدیده مبنی بر عدم برگزاری بازی های این تیم در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد گفت: متاسفانه مسئولین باشگاه پدیده یا شهرخودرو راجع به عدم برگزاری بازی هایشان در این ورزشگاه بیش از اندازه بی انصافی کردند.


 
علیرضا تاج فیروز با اشاره به همکاری این مجموعه با باشگاه پدیده مشهد گفت:  تاریخ خیلی از مسایل را روشن می کند و فکر می کنم مدیران این باشگاه حافظه خوبی ندارند. اینجا لازم است به آنها برای چندمین بار یادآوری کنم که تربیت بدنی آستان قدس رضوی ، بدون عقد قرارداد و تعیین تکلیف بدهی ۳۰۰ میلیون تومانی سال گذشته ، در دوماه اول فصل جاری، تمام امکانات خود را اعم از زمین اصلی ، بهترین زمین تمرین ، بهترین سالن بدنسازی و مجموعه آبی در اختیار این باشگاه گذاشت و حتی  به دلیل عدم پذیرش اعضا این باشگاه توسط هتل های مختلف مشهد به دلیل بدهی، ما در تربیت بدنی آستان قدس رضوی خوابگاه مجموعه را نیز در اختیار بازیکنان شهرستانی این تیم قرار دادیم.

وی درباره چرایی عدم انجام دیدارهای پدیده در استادیوم امام رضا اینطور توضیح می دهد: اگر در ورزشگاه امام رضا(ع) اجازه برگزاری مسابقه ندارند به دو دلیل است. اولا بابت حواشی ایجاد شده و مسایل مختلف دیگر که از جانب این باشگاه و‌ مدیرانش بود ، شورای تامین موافقت نکرد و ثانیا بابت عدم تعیین تکلیف بدهی حدود ۳۰۰ میلیون تومانی فصل گذشته و همچنین عدم پایبندی به مفاد قرارداد سال جاری در پرداخت هزینه های استفاده از استادیوم و زمین تمرین عملا اجازه برگزاری بازی در این ورزشگاه میسر نشد که این مورد هم به مدیران این باشگاه و‌ بد عهدی آنها مربوط می شود.

 

تاج فیروز ادامه داد: اینکه مدیران باشگاه پدیده که هنوز نام تیمشان  برای ما مشخص نیست ،عدم نتیجه گیری تیم خود را به گردن دیگران می اندازند، مسئله ای نخ نما شده است و مردم از این موضوعات به خوبی آگاه هستند. متاسفانه این آقایان اصلا صادق نیستند و مسایل را به گونه ای که مد نظر خودشان است وانمود می کنند. من قصد ورود به مسایل حاشیه ای این تیم را ندارم اما این دوستان باید عقبه خود را هم ببینند و بعد اظهار نظر کنند، چرا که سر منشا بیشتر مشکلات تیمشان، خودشان هستند.

 

وی درباره برگزاری بازیهای تیم نساجی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد نیز گفت: باشگاه نساجی یک ماه قبل از برگزاری بازی، هزینه اجاره استادیوم را پرداخت کرده است و قرار است قبل از هر بازی وجه اجاره را پرداخت کند، ضمن اینکه مجوز برگزاری بازی های این تیم در مشهد را نیز سازمان لیگ پس از کسب نظر موافق شورای تامین  نظم و امنیت استانداری خراسان رضوی  صادر کرده است.

دیدگاه‌ها