کد خبر : 1804536 | 25 دی 1400 ساعت 18:55 | 17.2K بازدید | 3 دیدگاه

انتقاد توخل؛ لوکاکو موقعیت‌های خوبی را از دست داد

توماس توخل، سرمربی چلسی، از عملکرد روملو لوکاکو اصلاً راضی نیست.

انتقاد توخل؛ لوکاکو موقعیت‌های خوبی را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در یک بازی فوق العاده حساس مهمان منچستر سیتی بود و برای امیدوار ماندن به حضور در کورس قهرمانی در ادامه فصل به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم داشت اما نهایتاً این شاگردان پپ گواردیولا بودند که با تک گل کوین دی بروین به پیروزی رسیدند؛ موضوعی که باعث شد فاصله آبی ها با سیتی صدرنشین به 13 امتیاز افزایش پیدا کند.

 

توماس توخل در پایان بازی گفت: "بله نتیجه ناامیدکننده بود. اگر اینجا بازی کنید ممکن است این اتفاق برای‌تان رخ دهد. ما مستحق یک تساوی بودیم و خیلی خوب دفاع کردیم. اجازه ندادیم حریف موقعیت های زیادی داشته باشد. از طرفی گل را زمانی دریافت کردیم که خیلی تحت فشار نبودیم. همچنین ما هم فرصت‌هایی داشتیم و به طور کلی فکر می‌کنم که از نظر عملکرد ایرادی به ما وارد نیست.

 

 

1682831

 

 

ما مستحق باخت نبودیم و پیش از این چنین بازی هایی را مقابل منچسترسیتی برده بودیم. فکر کنم امروز به لحاظ هجومی و بازیکنان جلوی زمین مشکلاتی داشتیم. ما هیچ لمس توپ خاصی در محوطه جریمه حریف نداشتیم. این فقط فقدان دقت، زمان بندی و محاسبات بود. ما توپ های زیادی را خیلی راحت از دست دادیم.  این یک مشکل بزرگ در بازی امروز ما بود."

 

عملکرد روملو لوکاکو: "او توپ های زیادی را بدون هیچ فشاری از دست داد، توپ های زیادی را در شرایط بسیار امیدوارکننده از دست داد. او شانس بزرگی داشت. ما می خواهیم به او کمک کنیم، اما او بخشی از تیم است و ما می‌توانیم امیدوار باشیم که عملکرد بهتری نسبت به آن چیزی که به خصوص در نیمه اول این بازی داشت ارائه دهد."

 

 

1682828

دیدگاه‌ها