کد خبر : 1804689 | 26 دی 1400 ساعت 15:12 | 39.5K بازدید | 34 دیدگاه

در انتظار جدایی مسالمت آمیز

عثمان دمبله و بارسلونا به آخر خط رسیدند

جرارد رومرو خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا خبر از پایان کار عثمان دمبله در باشگاه کاتالان داد.

عثمان دمبله و بارسلونا به آخر خط رسیدند

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده دمبله شنیده شده است. در مقطعی گفته شد او با تمدید موافقت کرده ولی با پایان سال 2021 او روی موضع خود ماند و حاضر به تمدید نشد تا اکنون به لحاظ قانونی مشکلی برای مذاکره با باشگاه های دیگر نداشته باشد.

دو هفته پیش متئو آله‌مانی مدیر بخش فوتبال بارسلونا رسما گفت که در صورت عدم تمدید دمبله، بر علیه او اقداماتی را انجام خواهند داد که می تواند تبعید به سکوها یا تیم دوم باشد.

او تاکید کرد که هیچ ملاقاتی با مدیر برنامه های دمبله پیش بینی نشده و اینکه ستاره فرانسوی باید تصمیم نهایی اش را بگیرد.

 

 

1680021

 

 

در همین رابطه دیاریو اسپورت ادعا کرد که موسی سیسوکو مدیر برنامه های دمبله به بارسلونا اطلاع داده است که آخرین پیشنهاد ارائه شده مقبول نبوده و بارسا اگر قصد تمدید دارد، باید رقم دستمزد را بالاتر ببرد. او انتظار دارد بارسا همان تلاشی که برای جذب فران تورس به خرج داد را در مورد تمدید دمبله نیز تکرار کند.

 

طبق ادعای جرارد رومرو خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، درخواست دمیبله دستمزد 20 میلیون یورو خالص برای 5 سال است که باعث خواهد شد بارسا در این مدت 200 میلیون یورو ناخالص به ستاره فرانسوی پرداخت کند. دمبله همچنین 20 میلیون یورو پاداش برای خود و مدیر برنامه هایش نیز می خواهد.

 

 

1678361

 

 

بارسا با این خواسته مخالفت کرده و دمبله هم به باشگاه اعلام کرده است که تمدید نخواهد کرد. با توجه به موضع ژاوی که گفته بود با سکونشینی و تبعید به تیم دوم موافق نیست، همه چیز حکایت از این دارد که دو طرف همین ژانویه به شکل مسالمت آمیز قطع همکاری خواهند کرد.

بارسا خیلی زود رقم بند فسخ دمبله را به پایین ترین حد خود کاهش خواهد داد و به بازیکن نیز اطلاع می دهد که دیگر شانس حضور در ترکیب را نخواهد داشت. در واقع شاید ال کلاسیکوی چهارشنبه گذشته، آخرین بازی دمبله با پیراهن بارسلونا بود.

 

دیدگاه‌ها