کد خبر : 1804759 | 26 دی 1400 ساعت 20:22 | 30.9K بازدید | 4 دیدگاه

شروع فوق العاده ستاره پرتغالی در ایتالیا (عکس)

لوئیس نانی، خرید جدید و پرتغالی تیم ونتزیا شروع فوق العاده ای در بازگشت به لیگ ایتالیا تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تنها 24 ساعت پیش باشگاه ونتزیا اعلام کرد برای جذب لوئیس نانی با او به توافق رسیده و این بازیکن امروز تنها 55 ثانیه بعد از ورود به میدان، پاس گل تساوی بخش تیمش را برای داوید اوکرکه ارسال کرد. نانی که گذشته سابقه بازی در لاتزیو را نیز در کارنامه داشته، مدعی شد بازیکنان ونتزیا می خواهند حداکثر امتیازات ممکن را در ادامه فصل کسب کنند.

 

نانی بعد از درخشش در این دیدار گفت: "این یک شروع بسیار خوب است و تیم نیز نمایش درخشانی داشتیم. ما می دانیم که در مقطع مهمی قرار داریم و باید تا جایی که ممکن است امتیاز کسب کنیم. ما امروز می توانستیم برنده شویم، اما راه طولانی در پیش است و می دانیم که می توانیم خیلی بهتر عمل کنیم. همه بازیکنان ما در نیمه دوم بهتر بازی کردند و عملکرد تهاجمی تیم نتیجه داد. گل تساوی اعتماد به نفس ما را افزایش داد، اما نتوانستیم به پیروزی دست یابیم.

 

من کمی استرس داشتتم، چون خیلی تمرین نکرده‌ و در بهترین فرم نبودم، اما وقتی می‌خواهی عملکرد خوبی داشته باشی، همه چیز به سودت پیش می زود. سری آ بهترین لیگ است و من فکر می کنم در مقطع بسیار خوبی راهی ونتزیا شدم. البته من باید کمی ایتالیایی هم تمرین کنم و این کار مدتی طول می کشد."

 

1683103

 

1683104

 

1683105

دیدگاه‌ها