کد خبر : 1804784 | 26 دی 1400 ساعت 22:50 | 61.4K بازدید | 17 دیدگاه

بدشانسی بزرگ و از دست دادن 2 پنالتی

بدشانسی بزرگ نوراللهی مقابل تیم محبوب قایدی

تیم فوتبال شباب الاهلی در دیداری از مرحله یک چهارم نهایی جام ریاست جمهوری امارات، با شکست برابر الشارجه از دور رقابت ها کنار رفت.

بدشانسی بزرگ نوراللهی مقابل تیم محبوب قایدی

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از مرحله یک چهارم نهایی جام ریاست جمهوری امارات، شباب الاهلی و الشارجه به مصاف هم رفتند که این بازی در ضربات پنالتی با شکست شباب الاهلی همراه بود تا این تیم در شبی که احمد نوراللهی 2 ضربه پنالتی را از دست داد، از دور رقابت ها کنار برود.

 

این بازی با حملات الشارجه آغاز شد و پریرا در ثانیه 25 بازی می توانست با یک ضربه قیچی برگردان دروازه شباب الاهلی را باز کند که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 19 شوت راه دور پریرا را ماجد ناصر مهار کرد. در دقیقه 35 و در حالیکه شباب الاهلی صاحب یک ضربه کرنر شده بود، صیف رشید با یک شیطنت درون دروازه خودی، باعث سرنگونی قایدی شد که مهدی علی سرمربی شباب الاهلی نیز به این مسئله معترض بود.

 

اما مهم ترین اتفاق بازی در دقیقه 62 رخ داد. جایی که شباب الاهلی صاحب یک ضربه پنالتی شد و احمد نوراللهی نیز پشت این توپ ایستاد. این ملی پوش ایرانی ضربه اش را به شکل زمینی به سمت دروازه حریف زد که توپ او پس از برخورد به پایه تیر عمودی، به درون زمین برگشت و این موقعیت فوق العاده از دست رفت.

 

 

 

1683156

 

این بازی در وقت های عادی با تساوی بدون گل به پایان رسید و کار به وقت های اضافه کشیده شد. در دقیقه 105 الشارجه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که کایو ضربه اش را به سمت دروازه زد اما ماجد ناصر سنگربان شباب الاهلی با یک واکنش استثنایی توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید و راهی کرنر کرد.

 

در دقیقه 107 الشارجه باز هم تا آستانه گلزنی پیش رفت که ضربه پریرا را ماجد ناصر راهی کرنر کرد. پس از آن، دو تیم موفق به ثبت موقعیت خطرناکی به روی دروازه یکدیگر نشدند و بازی در پایان 120 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی تکلیف تیم برنده را مشخص کند.

 

 

 

1683157

 

 

در ضربات پنالتی، کایو کانیدو نخستین ضربه پنالتی الشارجه را از دست داد و ماجد ناصر آن را مهار کرد. پس از اینکه شباب الاهلی پنالتی نخست خود را توسط عزیز جان گانیف و الشارجه پنالتی دوم خود را به وسیله شکوروف به گل تبدیل کردند، نوبت به احمد نوراللهی رسید تا شباب الاهلی را در پنالتی ها 2 بر یک پیش بیندازد.

 

با وجود اینکه نوراللهی در جریان بازی یک پنالتی را هدر داده بود، باز هم توسط مهدی علی برای زدن ضربه پنالتی مأمور شد که این بازیکن برای دومین بار در این بازی ضربه پنالتی خود را از دست داد و موفق به باز کردن دروازه حریف نشد. در ادامه یوسف جابر نیز پنالتی چهارم شباب الاهلی را از دست داد تا الشارجه با گل کردن ضربات خود، موفق به کسب پیروزی شود.

 

 

1683155

 

 

بدین ترتیب شباب الاهلی با قبول شکست در مرحله یک چهارم نهایی، از دور رقابت های جام ریاست جمهوری امارات کنار رفت. مهدی قایدی نیز در این بازی 81 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

دیدگاه‌ها