کد خبر : 1804787 | 26 دی 1400 ساعت 23:00 | 10.1K بازدید | 2 دیدگاه

مهاجم برزیلی امارات دیدار با ایران را از دست داد

فابیو لیما به دلیل آسیب دیدگی شدید در دیدار شب گذشته الوصل، دیدار برابر ایران را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الوصل شب گذشته در دیداری از مرحله یک چهارم نهایی جام ریاست جمهوری امارات، به مصاف العین رفت که با گل دقایق پایانی گیلبرتو موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد حریف خود گذشته و راهی مرحله بعد شود. اما اتفاقی که در لحظات آخر مسابقه رخ داد، باعث ایجاد یک بحران در تیم ملی امارات شده است.

 

 

1683144

 

 

 

فابیو لیما مهاجم برزیلی الاصل امارات که به دلیل آسیب دیدگی رقابت های جام ملت های عربی را از دست داده بود، چند وقت پیش توانست با بهبودی از این مصدومیت، به میادین بازگردد اما این بازیکن کلیدی در دقیقه 88 دیدار شب گذشته به شدت دچار آسیب دیدگی شد و از زمین مسابقه بیرون رفت.

 

انتشار تصاویر لیما که با عصا در حال خروج از ورزشگاه زعبیل بود، باعث نگرانی هواداران تیم ملی امارات شد که امشب پس از صدور بیانیه الوصل، مشخص شد که این بازیکن باید مدت طولانی از میادین به دور باشد. در اطلاعیه باشگاه الوصل آمده است که فابیو لیما از ناحیه آشیل پا دچار پارگی شده است.

 

 

1683145

 

 

 

هر چند که الوصلی ها مدت زمان دوری این بازیکن را مشخص نکرده اند ولی این نوع آسیب دیدگی ها معمولا 6 ماه زمان برای بهبودی نیاز دارد و بدین ترتیب فصل برای فابیو لیما به پایان رسید و این بازیکن نمی تواند در ادامه فصل الوصل را همراهی کند.

 

بدین ترتیب لیما قادر نخواهد بود که در دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی برای تیم ملی امارات به میدان برود و غیبت او در بازی 12 بهمن برابر ایران قطعی خواهد بود. پس از آسیب دیدگی علی مبخوت، این بدترین خبر ممکن برای برت فن مارویک سرمربی امارات است که بدون 2 عنصر اصلی و تهاجمی خود باید به مصاف سوریه و ایران برود.

 

 

1683146

دیدگاه‌ها