کد خبر : 1804800 | 27 دی 1400 ساعت 00:15 | 20K بازدید | 29 دیدگاه

ما پرهوادارترین تیم دنیاییم

پرز: یک توپ طلای دیگر به مودریچ بدهید

فلورنتینو پرز، رئیس رئال پس از قهرمانی تیمش در سوپرکاپ اسپانیا به تمجید از کادر فنی و بازیکنان به خصوص مودریچ پرداخت.

پرز: یک توپ طلای دیگر به مودریچ بدهید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب با برتری 2-0 بر بیلبائو به این جام فصل رسید. این دومین سوپرکاپ رئال در دو سال گذشته بود و به این ترتیب کهکشانی ها سال 2022 را به بهترین شکل ممکن شروع کردند.

کریم بنزما و لوکا مودریچ گل های رئال را در این بازی به ثمر رساندند.

 

 

1683136

 

 

فلورنتینو پرز رئیس رئال که در ریاض حضور داشت و بازی را از جایگاه ویژه تماشا کرد به خبرنگاران گفت:« این بازی نمونه کامل یک فینال بود. هر دو تیم پیروزی می خواستند و باید به بیلبائو هم تبریک گفت چرا که بسیار خوب بازی کردند. 

پس از پایان فصل گذشته تغییراتی در تیم داشتیم و حالا به اولین جام فصل رسیدیم. با مربی جدید دورانی جدید هم در رئال شروع شده است. مدافعان میانی ما حالا متفاوت با یک دهه گذشته شده و آمارشان هم فوق العاده است. خوشبینم که در پایان فصل به جام های بیشتری هم برسیم.»

 

 

1683177

 

 

پرز ادامه داد:« مارسلو امشب مشترک با خنتو پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه شد و شایسته اش است. او یک افسانه واقعی در رئال محسوب می شود. برایش بسیار خوشحالم و تشویقش نیز کردم. امشب مودریچ و کورتوا نیز عالی بودند و معتقدم در پست شان رقیب ندارند. فرم مودریچ حیرت انگیز است و حتی او را لایق یک توپ طلای دیگر می دانم.

رئال یک باشگاه جهانی است و اینجا در عربستان نیز حمایت حداکثری هواداران با ما بود. ما بیشترین هوادار در دنیا را داریم و مسیر درخشانی هم پیش روی ماست.»

 

دیدگاه‌ها