کد خبر : 1804883 | 27 دی 1400 ساعت 12:24 | 4.5K بازدید | 1 دیدگاه

با گلزنی در دیدار برابر تیم الحزم

چهارمین امتیاز پیاپی عمر السوما برای الاهلی

ستاره سوری تیم الاهلی عربستان با گلزنی در دیدار این تیم برابر الحزم توانست سه امتیاز شیرین را به حساب تیمش واریز کند.

چهارمین امتیاز پیاپی عمر السوما برای الاهلی

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی عربستان این روزها یکی از ضعیفترین دوران خود در لیگ حرفه‌ای این کشور را پشت سر می‌گذارد. سبزپوشان که پیش از این بارها عناوین متعدد قهرمانی در لیگ های داخلی و همینطور درخشش در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه خود به ثبت رساندند در هفته های اخیر با توجه به نتایج ناامید کننده ای که از ابتدای بازی های لیگ گرفته اند مشغول سر کله زدن با تیم‌های پایین جدولی بودند تا اینکه مصدومیت ستاره سوری این تیم به پایان رسید و باز هم او تبدیل به فرشته نجات الاهلی شد. 

 

عمر السوما که در چند مقطع به دلیل مصدومیت بازی های لیگ را از دست داد از ابتدای بازی های این فصل در ۱۳ دیدار به عنوان بازیکن اصلی پا به میدان گذاشت و در همین تعداد بازی موفق شد شش بار گلزنی کند و یک پاس گل نیز برای سایر بازیکنان تیمش آماده کند. 

 

اما مهم‌ترین تاثیرگذاری عمر السوما برای تیم عربستانی به دیدارهای دو هفته اخیر الاهلی برمی‌گردد و در شرایطی که این تیم نیاز مبرم به امتیازات دور برگشت رقابتهای لیگ حرفه‌ای دارد بازگشت عمر سوما باعث شد ۴ امتیاز از دو بازی به حساب سبزپوشان واریز شود. این تیم در اولین دیدار دور برگشت لیگ حرفه ای عربستان برابر الفیصلی به تساوی دو بر دو رسید. عمر السوما در این دیدار با به ثمر رساندن دو گل باعث شد بازی با حداقل امتیاز هم که شده برای الاهلی به پایان برسد. در بازی این هفته نیز سبز پوشان مقابل تیم الحزم قرار گرفتند و با یک گل بر این تیم فائق آمدند، جالب اینکه زننده این گل هم مهاجم سوریه ای تیم عربستانی بود که در نهایت توانست ۳ امتیاز شیرین به حساب تیمش واریز کند و باعث صعود الاهلی به رتبه نهم جدول رده‌بندی شود.

دیدگاه‌ها